.

30Jun10

Ålder: 33
Vikt: ingen aning
BMI: ingen aning
Det här är jag. Komplett med hängbröst och fina skärsår.



47 Responses to “.”

  1. 1 Linda

    Wow vad snygg du är! Riktigt fina former! :D Du borde vara nöjd, och stolt!

  2. Du är mycket vacker. Speciellt för att du är komplett med hängbröst och andra ”defekter”. Det är defekterna som gör dig vacker, som förhöjer din kropp.

    • 3 Lizzie

      men alltså.. Om det DÄR är hängbröst… undrar jag vad man kallar mina. Dom är ju knappt hängiga ALLS! Ja, dom STÅR INTE RAKT UT; men det gör inte bröst på kvinnor som börjat bli äldre än tonåringar, om dom inte är opererade. Är ju därför vi får så skev bild av dom, för att vi ser fejktuttar, och tror att det är fel att dom är mjukt formade istället. Helt galen värld vi lever i! Äh.. få skicka en bild snart, så får ni så på hängtuttar. *S* Mest glad att jag HAR några tuttar. (finns ju dom som har cancer och annat, som får ta bort dom..)

    • 4 Lizzie

      fast annars håller jag med dig, att det är ”defekterna” som gör en vacker ju.. för det blir ju en VERKLIG människa av det. inte en retuscherad.

  3. 5 Lizzie

    Vilken otroligt vacker bild!! Så vackert ljus, en kropp som ser så sund och stark ut. Jättekul att du vågar visa dig helt,sådär. Ger mig så mkt, att få se andras bröst, när jag kämpar med att börja tycka om mina egna. Dina är ju inte alls särskilt hängiga, utan SUPERFINA!!! Och hela du är jättejättejätte vacker! Slät fin mage, vackra former, kvinnlig till tusen.

    Skärsåren ser ut som en tatuering, som om de var ditritade. Fsat jag har ärr själv, som jag väl kanske inte vill prata med alla om. Men jag är glad att jag har dom, för dom påminner om var jag kommer ifrån, och att jag är glad att jag lever. Om någon frågar om dom, så väljer jag själv om jag vill prata om det. Om jag inte vill det, säger jag det vänligt. Om den andra personen har något problem med dem, så är det deras problem. ALLA människor har ärr. Vissa sitter på insidan, andra på utsidan.

    Tycker du ser ut som en gudinna! Men nu får jag nog skicka in en bild snart, så att du får se på hängtuttar.. *skratt* Sträck på dig och var STOLT!

    • 6 Fredrik

      Håller med dig Lizzie. Hon är jättevacker.

    • 7 Anna

      Vad jag är glad att jag hittade denna sida, och sedan din kommentar.
      ”ALLA människor har ärr. Vissa sitter på insidan, andra på utsidan.”
      Så sant. Kankse gör mig lite modigare när det kommer till mina egna..

  4. Du är såå jädra vacker!

  5. 9 Tess

    Du är fullkomligt fantastisk! En modern venus :) Med kvinnliga kurvor och allt.

  6. 10 sassa

    Sjukt fin!

  7. 11 Adde

    Du har naturligt vackra bröst som är personliga. Slitz-bröst är konstgjorda och avtändande. Du är fin som du är, synd bara att du har råkat göra illa dig. Kry på dig!

  8. Väldigt väldigt fin bild, fin pose, normal, snygg kvinnokropp!

  9. Verkligen en vacker bild och kropp.

  10. 14 Nene

    Hängbröst? jag hoppas att du skojar för det där är tusan inga hängbröst!
    Du har en kropp som alla önskar att de har!

  11. 15 tommie

    Helt otroligt vacker kropp! Var stolt över den och dig själv att du ville dela med dig av den :)

  12. Du har fantastiska bröst! Och otroligt vackra nyckelben.

  13. Vilken otroligt vacker bild. Vilken otrolig vacker kropp. Ett konstverk!

  14. 18 Lasse

    Du är helt fantastiskt vacker hela Du, en oemotståndligt fin bild!
    Hade jag varit konstnär hade jag velat måla av Dig, men mina begränsade förmågor hade inte gjort Dig rättvisa – däremot hade jag gärna skrivit Dig en sång, sköna vackra människa!

  15. 19 MarySaintMary

    Jag gillar att du vågar visa brösten, det är sånt jag vill se i den här bloggen! BH:ar ljuger så mycket. Ska nog också skicka in en tuttbild, tror jag, för det är där mina komplex ligger.

  16. Ser inte alls vad som skulle vara fel på din kropp!?
    Hängbröst? I mina ögon ser de fina ut!

    Jag förstår verkligen inte mig på en hel del saker.
    Din kropp är vacker!
    Alla ser ut på sitt eget sätt och det är det som är så fint!
    Sen finns det ju alltid folk som gillar olika saker, men var stolt o glad över din kropp!
    Även om du ibland kanske inte är nöjd med hur du ser ut så finns det en MASSA folk ute i världen som tycker du är helt underbar!

  17. 21 Anna

    En verkligt vacker kvinnokropp!

  18. 22 ile

    ser lång, slank och naturlig ut! njut av din kropp!

  19. 23 Helena

    Vackraste jag sett.

    Och hängbröst, nej, bara naturliga!

    Grattis :)

  20. 24 kackerlacka

    & du är ju helt fantastiskt vacker. sår har vi alla oavsett om de sitter inuti eller utanpå. ha en fin sommar utan kroppsnoja.

  21. 25 Peter

    Wow vad vacker du är. Så nära perfekt en kvinna kan vara.

  22. 26 Jeanette

    En av dom vackraste kroppar jag sett.Du har inte hängbröst =)hoppas du känner dig fin för det är du.

  23. 27 Josefin

    Hängtuttar!? Herregud, ska vi byta, du har mina drömbröst :)

  24. 28 Walle

    Fantastisk kropp! Helt otroligt vacker! Och dina bröst är perfekta.

  25. när jag ser bilden tänker jag på en sådär grekisk marmorstaty.

  26. 30 Elin

    så vacker och fulländad! en av de vackraste kroppar jag sett.

  27. 31 malin

    ni får tycka att jag är konstig i mitt uttryck.. men du har en ärlig kvinnokropp. Det om något är vackert.
    Var stolt du är perfekt för du är äkta.

  28. 32 Sofia

    Vilken fantastiskt vacker kropp. Såna perfekta kurvor och fin hud. Var stolt!

  29. 33 Härskarinna

    Som så många andra har påpekat, så kan jag inte riktigt se hängbröst. Du ser helt fantastisk ut.
    En ärlig uppvisning av din kropp. Var stolt!

  30. 34 dj

    önskar fler människor var öppna som dig. Du verkar vara en stark kvinna,all respekt! :)

  31. Otroligt vacker kropp! Skulle passa klockrent som t.ex. FAN-modell (Fine Art Nude)!

    Hängbröst? Vart då? :)

    /Christoffer

  32. 36 Ellix

    Vilken otroligt vacker kropp du har och så fina bröst. Jag blir nästan stum av din fina bild.
    Jag säger bara WOW!!!

  33. 37 Janne

    Helt underbar, i min värld är detta perfekt.

  34. Otroligt vacker! :) Jag är 21 och önskar jag hade din kropp!

  35. 39 Jen

    När jag scrollade ner till bilden tappade jag nästan andan och min första tanke var: WOW vilken underbart vacker kropp! Det var sedan kul att läsa kommentarerna för en del nämner min nästa tanke: gudinna!

    En liten kommentar till alla kvinnor: Jag var i simhallen häromdagen och i dushen kunde jag inte sluta tänka på hur otroligt vackra alla kropparna där inne var! Det är ju inte konstigt att män vill ha oss nakna hela tiden haha!

  36. 40 Amanda

    Min spontana tanke när jag såg den här bilden var, ”wow, den vackraste kropp jag sett”. Och du har verkligen inte ”hängbröst”! :)

  37. 41 Ego

    Hängbröst ja, men allt handlar om vad man lägger för värderingar i ord. För mig är hängbröst bröst som hänger lite. No more, no less.
    Du är väldigt fin!

    Varför skär du dig? Var rädd om dig.

  38. Du har en sagolikt vacker kropp!

  39. Jag har nu skrivit om denna underbara sida på min blogg och jag ÄLSKAR den! Och din kropp var helt fantastiskt fin! Och den bästa meningen jag har hört på länge, var Lizzies: ”ALLA människor har ärr. Vissa sitter på insidan, andra på utsidan.”. Bäst!

  40. 44 Po

    Jätte fin kropp från topp till tå! Ett plus till dig att du visar dig helt utan kläder, man får se dig i det naturliga tillståndet. En underklädes plagg kan ju hjälpa till att pucha, trycka ihop delar av kroppen! Så underbart av dig!

  41. 45 Poppis

    Som alla skriver en jätte fin kropp, men vad menade du med hängbröst? Dom har ju en jätte fin form. Sen lägger jag ett plus till dom som vågar vara helt nakna. Så ett plus till dig för att du vågar visa dig som du ser ut.

  42. 46 S

    Åh det där är nog typ min drömkropp! Verkligen! Så tjusig.

  43. 47 Lars

    Snygg kropp, faktiskt ganska lik min frus. Fantastiskt snygga armar och snygg ”timglas-form”



Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 110 andra följare

