.

24Jan11

18 år
173,5 cm
66 kg

Nu har jag samlat mod för att göra det här, så nu kör vi!

Jag älskar min kropp förutom två saker.
1. Jag gillar inte min vikt och jag vet inte vad det är som väger. Men det löser jag enkelt genom att hata vågar. Jag ställer mig nämligen aldrig på en våg, med vissa undantag.
2. Mina bröst. Vilket är svårare att göra någonting åt. Eftersom att jag ser min själv naken varje gång jag byter om. Men ingen annan har någonsin sett mig naken. Jag skäms för mycket över mina bröst. Jag är 18 år och det är meningen att de ska vara fasta och fina, men det är de såklart inte. Jag har övervägt operation men punkterade idén ganska fort, jag som student har ju inte 30 000 i bakfickan.

Men jag ställer mig jämt frågan: Hur ska någon kunna älska mina bröst om inte jag gör det? Jag måste helt enkelt lära mig det och det här är ett steg på vägen hoppas jag!



100 Responses to “.”

  1. 1 Mikkela

    Det är konstigt hur olika man ser på samma kropp.
    Jag själv har i princip inga bröst och hade gjort nästan vad som helst för dina bröst.
    Dom är ju förtusan perfekta.
    Och dina ben/rumpa är också amazing.

  2. 2 Fnorder

    Jag älskar bröst överlag, och dina var fantastiskt vackra – som resten av kroppen också! Var stolt! Det skulle jag varit oavsett om jag varit dig eller din partner!

  3. 3 Ellix

    Vi börjar med en stor eloge för att du våga visa bilderna.
    Du har en supervacker kropp!
    Snygga ben, perfekt rumpa, platt mage, underbar midja, snygga armar och vilka nyckelben *wow*.
    Sen till dina bröst… De ser ut att vara ganska stora och då kan de ju inte sitta som två bollar utan det blir ett naturligt ”häng”. Men dina bröst är så härligt runda och fylliga. Tror i ärlighetens namn inte det finns någon man/kvinna som inte skulle gilla dina bröst!

    Förstår att det inte är lätt..Men du ska verkligen vara stolt över din vackra kropp!
    Hoppas att kommentarerna till dina bilder får dig att förstå hur vacker du är.
    Kram

  4. Verkligen supermodigt av dig att lägga upp bilder här. Jag kan inget annat än hålla med Mikkela och Ellix i att alla delar av din kropp är perfekta.

    Och det här med dina bröst. De är jättevackra och har en underbar form. Att de har ett naturligt häng är inget jag tycker du skall vara ledsen över, snarare tvärtom. Jag tror det finns många som tycker du är jättefina och tycker dina bröst ser jättebra ut fast folk vågar tyvärr inte säga såna saker

    Och då är det tur att detta forum finns… Jag vågar säga helt ärligt att jag tycker dina bröst ser jättemysiga ut

  5. 5 Tommy

    Vikt är bara en siffra och inget att bry sig om när man ser ut som du gör.

    Du har en jättefin kropp som ser vältränad och hälsosam ut, med en fantastisk ryggtavla och jättefina bröst (både framifrån och i profil). En kropp att vara stolt över!

  6. I tonåren och några år därefter hade jag några olika relationer med kvinnor/tjejer som tänkte som dig om sina bröst och andra kroppsdelar. Det var aldrig några problem att älska dem och som jag minns det nu så var det ingen som inte ändrade sig efter ett tag och insåg att jag hade rätt. Och det finns många i lämplig ålder till dig som resonerar exakt som jag.

  7. Du har superfin kropp!!!!
    Brösten borde du vara stolta över och du väger inte alls mycket om man ser till längden. Verkligen inte.

    Stå på dig.

  8. 8 Maria

    Men hallå!! Min första tanke när jag såg bilderna va ”himmel vilka snygga bröst” Så min haka hamnade i knät när jag läser att du är missnöjd med dina bröst.
    Du är skitsnygg, va stolt över dina bröst (och resten av kroppen).
    Kram på dig =)

  9. Precis som Maria här ovanför var min allra första tanke när jag såg bilderna ”herregud, vilka skitsnygga bröst!”

    Jag vet att det kan vara svårt att tycka om sin egen kropp, och att man ofta ser den på ett annat sätt än andra, men fortsätt kämpa på. Man behöver inte tokälska varenda liten bit, men med tiden har i alla fall jag lärt mig att tycka om det mesta med mig själv — om inte annat för att andra verkar göra det. Det är kanske en dålig taktik, jag vet inte, men det har funkat för mig. Jag avskydde länge, länge min rumpa, men jag har gett upp det där nu, efter att den har visat sig vara väldigt populär bland andra. ;)

  10. 10 Sara

    Håller med ovanstående, blev förvånad över att du inte är nöjd med dina bröst. Själv har jag små mini-bröst och skulle mer än gärna byta med dig, tycker dina är jättefina!

  11. 11 anno

    det första jag la märke till var dina bröst… de är ju så himla perfekta! Fattar inte hur du kan vara missnöjd med dem!

  12. Fasen vilken underbar blogg man hittade !! Lilla feminist jaget blir lyrisk!
    Så många vackra kvinnor och vi kan ju konstatera att BMI skala och siffror är helt åt fanders! :D Hmmm får väl se om man vågar skicak in ett bidrag… :)

  13. 13 Lene Andersson

    Jag tänkte samma som de andra..shit vilka snygga bröst!! kan inte i mitt liv förstå varför du inte är nöjd med dem!!

    Övriga ”du” är skitsnygg också så.. Vad glad. =))

    /Lene

  14. 14 Helena

    Det här skulle verkligen kunna vara en bild på mig, och även texten. Mina bröst liknar dina och jag har väl aldrig direkt gillat att ha så stora bröst, eller förstått varför andra vill ha stora bröst – de är ju mest i vägen och är stora och klumpiga.

    Nu är jag stolt över dem, de har gett min son mat, men jag skulle ändå gärna haft mindre. Men när jag ser din bild så tänker jag att du ändå ser bra ut, så då kanske jag gör det också.

    • 15 tjejen på bilden

      jag känner precis samma sak, de är ju bara ivägen. Guppar när man springer och gör så att man bara känner sig löjlig. Har aldrig riktigt fattat poängen med stora bröst och små är finare.

  15. 16 Anna

    Jag tycker du har en väldigt fin kropp. Hade varit överlycklig om jag hade din mage och midja. :) När det kommer till brösten vet jag hur du känner. Jag är 155 cm lång och har DD-kupa, ser alltså väldigt stort ut på mig. Mina bröst är inte lika fasta som när jag hade B/C-kupa men det är ju inte konstigt alls egentligen. Du har fina bröst, punkt slut!

  16. 17 Marco V

    Hehe…. jag ser PRECIS vad som väger… Dina fantastiskt fina bröst!

  17. 18 Ulrika

    Min första tanke var också ”SHIT, de där brösten är banne mig de finaste jag någonsin sett”. Synd att du inte ser det som vi andra ser!

  18. 19 Robert

    Satt på jobbet när jag läste bloggen å ropade in några kollegor. De har aldrig läst en rad här och vet inte vad sidan handlar om. Deras första reaktion på ditt foto var ”grymt fina bröst” Man kan ju inte säga att de har fel direkt. =) Kan lova att den förste du visar dem för kommer att älska dem. Har jag fel så ska jag äta upp mina arbetsstrumpor =)

  19. Stora bröst ser ut så där – det är sällan de trotsar gravitationen och står rakt ut om de inte är opererade, och hur kul vore det med en massa operationsärr? Du anar inte hur fina de är, och det verkar ju alla andra här tycka också.

    Du har en fantastisk kropp som ser stark ut! Hoppas att du väldigt väldigt snart kan älska den och njuta så mycket av den som du borde. KRAM!

  20. Du har de snyggaste brösten jag sett på en 18 årig tjej!
    Jag har samma ”problem” som dig, mina hänger, jag har DD/E och är 21 år. Klart de hänger när de är större.

    Du är V A C K E R!!!

  21. 22 Fredrik

    Måste hålla med alla andra här :)
    Du har en underbart vacker kropp.
    Brösten är jättevackra och en rumpa som har en helt underbar form.
    Du skall vara stolt över den kroppen :)

  22. Hur i hela fridens namn kan du hata dina bröst!?
    De är ju hur fantastiska som helst! Jag byter gärna!

  23. 24 Sofia

    Jag har en väldigt liknande kropp som dig och har även haft samma tankar som dig. Velat opererat brösten för ”varför ska dom se ut sådär när man är ung”. Men har ändrat mig nu. du har stora bröst och det är inte vanligt att dom ”pekar uppåt” då. Var stolt över dig själv för du har en sjukt fin kropp!

  24. 25 Hanna

    Du är jättefin! :)

  25. 26 Marcus

    Jag instämmer i hyllningskören – dina bröst ser verkligen jättevackra ut!
    Resten gör du helt rätt i att älska, och jag hoppas att även bysten kan falla dig i smaken vad tiden lider.

  26. 27 Marianne

    Det första jag tänkte när jag såg dina bilder var ”Jösses Amalia vilka snygga bröst!”
    Jag hade mer än gärna bytt med dig, och jag kunde inte för mitt liv förstå hur du som är så smal kan ha en våg som visar 66 kg, men som någon tidigare nämnde, det är dina bröst som gör vikt. För övrigt så har du en väldigt vacker kropp, som ser sund och stark ut. Var stolt över den oh glöm alla tankar på att fixa brösten, det behövs absolut inte. Och jag hoppas verkligen att du kikar in här och får se alla positiva kommentarer som folk skrivit om dig!

  27. 28 Lasse

    Hela Du är så otroligt vacker och modig, var glad och stolt!
    Beträffande brösten räcker inte mina ord till för att beskriva dem!
    Var rädd om Dig och skippa alla tankar på några skönhetsoperationer, de pengarna kan Du göra mycket vettigare och roligare saker för!

  28. 29 Joakim

    När jag såg bilden tänkte jag bara ”wow vilka snygga bröst!”. De är helt perfekta och du kan vara stolt över dem, och hela din kropp i övrigt också.

  29. 30 Gabrielle

    Det första jag tänkte var wow vilka vackra bröst! Jag förstår om det inte alltid är lätt att hänga med andra i 18års åldern då de flesta har kvar mycket av den spinkiga barnkroppen. Men du skall verkligen inte tycka illa om din kropp för den är otroligt vacker!

  30. När jag såg din bilder häpnade jag. Du är såååå vacker. Det är som på film. Du ska inse att du är otroligt vacker och har hela livet framför dig. Jag skulle inte skämmas om jag såg ut som du, du ser fullständigt fantastisk ut!

  31. 32 Jonte

    Nu ska jag vara helt ärlig. Jag tittar i på denna sida några gånger i veckan. Alla kroppar här är fina på sina sätt, och alla är modiga som deltar.
    Jag har aldrig kommenterar men jag måste bara få säga att din kropp är otroligt vacker! Dina bröst är förmodligen de vackraste bröst jag sett, och jag hoppas innerligt att du aldrig begår misstaget att operera dem. Helt underbara är de!
    I övrigt så är hela din kropp fantastisk.

  32. 33 Masen

    Du har en fantastisk kropp och helt fantastiskt vackra bröst. Var nöjd med dej själv och din kropp. :-)

  33. Dina bröst är skitfina! Hela du är skitfin!
    Och då menar den nya betydelsen av ”skit”, alltså jätte!
    Min syster har bröst som ser ut som dina, och ni två (min syster och du) är ju uppenbarligen inte ensamma med tanke på alla kommentarer.
    Dessutom kan man inte ställa krav på att man ska se ut som en seriefigur med bröst som pekar rakt upp, eftersom bröst faktiskt lyder under tyngdlagen, något en del serietecknare glömmer.

    DU ÄR SNYGG!

    (Själv har jag knappt några bröst, så kunde inte jämföra med mig själv riktigt ;))

  34. 35 Gbs

    Jag är snart 18 och mina bröst är ungefär som dina fast lite mindre, och jag tyckte att dina bröst är otroligt snygga! har aldrig själv tyckt om mina bröst alls men det är sånt som andra inte tänker på lika mycket som man gör själv, vi är alla annorlunda och när du hittar nån som du vill visa din kropp för så kommer denna helt säkert att tycka att du är den snyggaste som finns :) börja älska dem!

  35. 36 Stefan

    Det första jag tänkte var:”Damn! Vilka fina bröst!”

  36. 37 Poppis

    Va modig du är som visar dig nästan naken här om du aldrig har visat dig naken för någon! Som alla har sagt här så har du en jätte fin kropp och otroligt fina bröst.
    Du skall vara stolt över din kropp och dina bröst.
    Tycker inte att du skall gå ner något i vikt för du är så fin som du är nu!
    Hoppas att det kommer hjälpa dig med din kroppsuppfattning genom att vara med här. Diggar alla som vågar vara med (har redan skickat in själv) här och som för vissa går ett längre steg än dom egentligen törs. Heja heja!

  37. 38 Madde

    Jag håller med alla andra om att du har en verkligen underbart vacker kropp.
    Och vilka bröst – wow!
    Innan jag läste texten trodde jag att du opererat dem så de skulle vara så där stora och härliga. Otroligt att de är naturliga. Det är så snyggt när brösten går utanför kroppen (på sidorna) som dina gör.
    *avis*

  38. 39 lillnettan

    Jag trodde också att brösten redan var opererade… Kroppen är ju så där hollywoodperfekt, skit samma vad du väger då liksom. Det är en SIFFRA, vare sig mer eller mindre. Antar att det är just i brösten som flera kilo sitter och det kan man ju knappast klaga på. Lite tristare om kilona sitter typ på magen eller låren, som hos mig. ;-)

    Som någon sa, du har ju stora bröst och det skulle se onaturligt ut om de INTE drogs neråt av tyngdkraften. Låt inte såna tankar hindra dig från att göra sådant du vill. Man hänger så lätt upp sig på såna detaljer, särskilt när man som du är ung, och tror att alla andra ska tänka likadant som man själv. Det är inte så, det kommer du märka. Det är nog faktiskt rätt sällan så, om jag tänker efter. Min man, tex., frågade mig efter att han läst någon artikel om vi tjejer verkligen kunde ha olika stora bröst. Då har han alltså klämt på och tittat på mina bröst i flera ÅR utan att se eller reflektera över att ena bröstet är drygt en storlek större än det andra?!! Då försvann den nojan jag haft över det, kan jag säga. :-D

  39. 40 Lillian

    Håller med alla föregående talare :) Du är ju skitsnygg, för sjutton! Var stolt över de där brösten, själv skulle jag göra vadsomhelst för att ha sådana! Mina är små som tennisbollar. Jättemodigt av dig, verkligen!

  40. 41 D

    1. Det är dina 173,5 cm som väger, vill man väga nåt som börjar på 5 ska man ha en längd som börjar på 16 eller helst 15.
    2. Min första tanke när jag såg dina bilder var ”Fan vilka snygga bröst”. Definitivt dom snyggaste bröst som setts på den här bloggen.

  41. 42 Anna

    Du ser verkligen jättefin ut! Jag är en tjej på 21 år och mina bröst liknar dina och själv har jag aldrig heller känt mig nöjd med dem och försökt dölja dem så mycket jag kan när jag varit med killar. Men så läser jag alla fina kommentarer här och inser att den här bilden man har av den ”perfekta kroppen” egentligen inte finns. Alla ser helt olika ut och den bild man får av media av hur man ska se ut, inte är sann på något vis. Det är bara en kroppstyp av miljoner. Så tänker jag också precis som du, att man måste ju börja själv med att älska sina bröst innan någon annan kan göra det. Vara stolt över sin kropp, vara rak i ryggen och känna att ”det här är jag”! Så nu ska jag försöka göra det.
    DU är fantastisk! Tack för att du visade din fina kropp!

  42. 43 Man 32

    Du har inget att skämmas över. Din kropp är jättefin och dina bröst är helt underbara.

  43. 44 Peter

    Ord kan inte beskriva hur vacker du är. Vilken rumpa, vilka bröst, vilken rygg, ja hela du är otroligt vacker. Var rädd om dig och låt inte någon förstöra det underbara du med skalpell, nål och tråd. Var också rädd om dina tankar. Lyssna på alla ord här och tag det till dig. Åter igen; ord finns inte som kan beskriva hur vacker du är. – Kram

  44. 45 Nanna

    Shit! Det första jag tänkte när jag såg bilden var ”wow!”. Jag läste inte ens texten på en gång utan visade direkt bilden för min 30-åriga sambo, eftersom jag tyckte kroppen var så fin. Sen läste jag att du var missnöjd med brösten, och då hade jag just suttit och gnällt över hur fina dina var (och mina inte) för min sambo. Så märkligt!

    Ärligt talat, du har en skitsnygg kropp som dessutom (mkt plus i kanten) ser stark och frisk ut! Could´nt be better! :D

  45. 46 Stina

    Du är helt perfekt!!!
    Mina bröst ser precis likadana ut. Det jag har kommit framtill är att vi jämför oss med operade bröst, dvs nästintill INGEN med stora bröst har fasta meloner. Du är vecker! Glöm inte det!!!

  46. 47 Helena

    Vackra kvinna! du får många (inklusive mig själv) att bli alldeles gröna av avund över dina underbara former :)

  47. 48 Ida

    Smal midja, putig rumpa och stora bröst: är det inte precis så alla tjejer vill se ut?

  48. Titta dig inte blind på enbart vikten, den är i perfekt proportion till din längd.

    Jag har själv stora bröst med häng, dina är betydligt vackrare än mina. Som andra konstaterat, om du inte har silikontuttar så är det naturligt att brösten hänger lite när de är större. Och jag kan lova att så många tjejer skulle göra bra mycket för att få ha dina bröst.

    Lite häng i brösten gör liksom ingenting, har jag själv börjat inse vid 25 års ålder. Killar älskar brösten ändå så länge de är fylliga.

  49. 50 M

    Som så många andra redan skrivit så tänkte jag också: ”Shit vilka snygga bröst” innan jag läste texten. Dom är verkligen jättefina och den/dom killar du kommer träffa kommer vara överlycklig/överlyckliga, sådetså!

    Du har en jättefin kropp och du skall absolut inte skämmas för att visa dig naken för någon. Jättemodigt av dig att lägga upp bilderna här!

  50. 51 Alexandra

    Så sjukt att man har så olika uppfattning. Det första jag tänkte var; vilka stora och snygga bröst, de kan inte vara äkta!
    Titta på bilder som dessa på dig själv tills du fattar hur snygg du är. Heja heja! :-)
    Kram

  51. 52 Louise

    Oj, nu förstår jag ingenting… Folk världen över OPERERAR sej ju för att se ut precis som dej =)

  52. 53 Matilda

    Men dina bröst är ju fantastiska, precis som din kropp är! Hoppas du kan lära dig att gilla dem, det gör jag!

  53. Jag kan inte göra mycket mer än att hålla med det andra redan har sagt, det första jag tänkte var vilka snygga bröst du har och resten av kroppen är också grymt snygg. Du har inget att skämmas för, snarare tvärt om, var stolt över din snygga kropp.

    I sommar när man kan klä sig lite lättare kommer många ha svårt att hålla ögonen borta.

  54. 55 Madde

    Grymt snygg kropp! Jätte bra hållning och väldigt snyggt uppbyggd kropp. Var stolt!

  55. 56 Sofia

    Galet vilken snygg kropp!!!!!!!!!!!
    Men jag vet vad du menar, har också stora bröst (F) och är 20år…har alltid skämts för dom i omklädningsrum, på stranden osv. Men förra året träffade jag min pojkvän och han har fått mig att inse att stora, äkta bröst KAN inte se ut som silikontuttar, det är omöjligt! Han har även fått mig att inse att dom är fina som dom är, så nu är jag jätteglad för mina bröst och vågar ha urringat osv. Det jag vill komma fram till är att jag tycker du ska vara SUPERNÖJD med dina bröst, dom är verkligen hur snygga som helst! Va stolt över dom! Om du tycker att det känns som att folk kollar, så är det inte för att dom tycker att dom är hängiga utan för att dom är AVUNDSJUKA!! Så va stolt och nöjd över dig själv! (och ett tips, köp bra BH:ar, tex. på twilfit, det gör jätteskillnad)
    Förresten är din rumpa helt galet otroligt supersnygg!!!! Ryggen också!!

  56. 57 Jessica

    Jag har faktiskt samma problem som du, eller hade. Nu har jag hittat en kille som älskar dem. Och det är inte så konstigt om de ”hänger”. Stora bröst väger och det är svårt att hålla dem uppe.

  57. 58 M

    Hej fina!

    Jag har nästan på pricken likadana bröst som dig (D-kupa), har också alltid irriterat mig på dem litet och undrat vad killarna egentligen tycker om dem. Men trot eller ej – första tanken jag fick när jag såg dina bröst var ”Shit, vad snygga, de ser ju ut som mina”. Betyder nog att jag gillar mina bröst jag med! Haha!! Fantastiskt vacker är du. Tvivla aldrig på det!

    Jag lovar att den kille/tjej som får se dig naken kommer att bli helt begeistrad ;)

  58. 59 Elin

    Trodde du hade silikonbröst först……tycker de ser greppvänliga ut och är säker på att din pojkvän eller ragg skulle gilla dem!

  59. 60 Helena

    Ojoj, dina tuttar ser nästan precis ut som mina (jag är 26) och jag har också haft dåligt självförtroende när det gäller att visa mig för killar. Men jag kan säga att alla mina ragg/one night stands/pojkvänner har gillat dem, så det är absolut ingen fara! Var nöjd, det kommer de vara!

  60. Som så många andra skrivit och jag kan inte annat än hålla med, du har en sjukt vacker kropp! Och i mina ögon är dina bröst helt perfekta!
    Länkar en sida som kanske kan ge dig lite mer självförtroende över dina bröst :)
    http://www.007b.com/breast_gallery_6.php

  61. 62 Petronella

    Jag kan bara hålla med alla ovanför.Jag brukade se ut som du i 20 årsåldern å det enda jag var nöjd med var mina bröst i övrigt tyckte jag att jag var tjock?!! ! Så jag läste fel när du skrev att du var missnöjd, Du har fin kropp å var nöjd för 15 år senare när man e gammal å tjock på riktigt, så minns man å tänker” hur kunde jag tycka att jag var tjock då! :)
    Du är helt proportionerlig och muskler väger ju mer än fett, men det är bara en siffra att stirra på vågen. Sen oavsett så är man där man är i tanken även om andra säger att man är bra o fin, så det är en process att gilla sig själv å den börjar inifrån, inte på utsidan.
    Ett Tips för att behålla formen på sina bröst å minska hänget till alla därute är att gå å simma och köra roddmaskin på gym samt köra armhävningar det bygger upp bröstmusklerna och ryggen, så att man faktiskt får bättre lyft å hållning.
    Det har gjort att jag fortfarande är nöjd med mina bröst fast jag inte är så ung å smal längre! :) Så det finns en enkel lösning om man vill, komihåg att köra låga vikter man ska inte bli biffig! Det viktiga är ju trots allt att man mår bra å är frisk.
    Ens kropp fungerar 24 h om dygnet för att hålla en vid liv och göra så man mår bra, låt inte den inre rösten styra ditt välmående.

  62. 63 Ellie

    I love your breast! They’re perfect. Not to big, but not to small! Your nipples and the area around that I can’t remember what’s called have such an great colour too! :)

    And your bum is amazing! Well, actually, YOU look amazing. The guy that gets you, is gonna be one lucky bastard. Be proud, your body is the body people go under the knife for.

  63. 64 Ingrid

    Jag förstår lite vad som snurrar i ditt huvud om brösten. Har själv bröst som hängt på samma vis. Men jag kan garantera att killar kommer att älska dina bröst precis som de är. Och de är säkert snygga som få i en bra BH. Men jag vet vilka hjärnspöken som man själv kan bygga upp.
    Dessutom kommer brösten att förändra sig genom livet. Efter två graviditeter och mkt amning och stor viktnedgång har jag nu ”bara” en 75E att jämföra med 85G som mest och nu tycker jag jättemycket om mina bröst trots att det är mycket mer taxöronkänsla nu än ungdomlig fyllning. I rätt BH kan ändå ingen ana hur dom egentligen är och min man älskar brösten lika mycket nu som förr – han säger att dom är snygga på ett annat vis nu.

    Och din kropp är det många som sliter med gym och dieter för att kunna få, den är superfin med sina kruvor. Och du ska knappast väga mindre med tanke på din längd. Då skulle du nog behöv minska muskelmassa också och det är inget man vill.

  64. 65 Mjau mjau

    Ja, du har verkligen fantastiska bröst och är superfin i allmänhet!

  65. 66 JosieG

    Jag håller med alla som har skrivit, du har en jättefin kropp och dina bröst är precis lika fina som resten av dig.

  66. 67 heltgalen

    du är fan toppen. Och du.. jag hade den tanken om mina bröst när jag vart runt 16-17.. att dom hänger och inte alls var så fina som andras.. Men jag har blivit vän med dom. Och jag tycker faktiskt att dom är mysiga. I början när man träffade nån var det lite skamset, lite blygt. Men nu?! Nej fan. kärleken sitter inte i brösten. Och jag är mer nöjd nu än någonsin. Jag tycker att du är jättefin. Och du ska verkligen vara nöjd över dina bröst. :) och borde verkligen inte göra en operation,

  67. 68 Thomp@

    Jag tror det är så här:
    Du ser din kropp dagligen och hinner hitta fel och brister på den som andra inte hinner se eller uppfatta som brister. Du tittar på andra tjejers bröst när de är i olika push-up eller tjejer med fastare bröst eftersom det är så du tror du vill se ut medans de tittar på dig och önskar att de hade din häck.
    Sedan jag började bada naken har jag också accepterat min kropp på ett helt annat sätt. Folk ser i allmänhet ut som folk gör i allmänhet. Inte ens modeller är så snygga som de ser ut på bilderna. Allt fotoshopas nuförtiden.

  68. 69 Evve

    Första tanken ”Gud vilken snygg kropp!” Och det ironiska är att du och jag ser iprincip likadana ut och jag HATAR min kropp. Jag är 17 år och har D-kupa.

    Din kropp är skitsnygg, och genom att jag tycker så, bevisar det ju bara att jag har en förvrängd kroppsbild av mig själv. För som sagt, vi ser nästan identiska ut! Konstigt det kan vara :) Nu blire att jobba på mitt självförtroende! Tack för att du vågade lägga upp bilder!

  69. 70 Cicci

    Jag har typ precis samma kropp och samma komplex som du har. Du är underbart vacker!

  70. 71 Cicci

    Jag har typ precis samma kropp och samma komplex som du har. Du är underbart vacker! Shit, asså!

  71. 72 sandra

    Dina bröst liknar mina!! :O
    Fast dina ser större och finare ut!
    Och kände likadant över mina… att dom är… hängiga! :S

    Riktigt glad över att de denna bild! :)

  72. 73 Anna

    Oh jag känner preciiiis likdant!
    Är 18 och har likadana bröst som dig. Vill inte visa mig naken framför någon då jag tror att de kommer att hånskratta åt mina bröst. Men jag gissar att man måste våga visa sig naken och inse att ingen faktiskt kommer skratta då vi alla är olika. Men det gäller bara att ta det där steget….

  73. Tänkte, som så många andra, ‘jävlar vilka bröst’ när jag först såg bilderna. Fast jag kan iof förstå känslan av att dom borde vara fastare, jag har också bröst som inte ser så ”toppiga” ut. Man får helt enkelt låtsas att man gillar dom tills man faktiskt gillar dom.

  74. Ja, du har säkerligen fått massa kommentarer som säger exakt samma sak, jag orkade inte läsa igenom alla 75… Hur som helst så vill jag säga att det första jag tänkte på när jag såg dina bilder va ”Shit vilka snygga tuttar”. Sen läste jag det du skrev. Alltså, dina bröst i kombination till din kropp, det ser helt magiskt ut. Helt fantastiskt. Du är så snygg!!! Försök tycka om dom! För det kommer alla andra göra! Jag lovar!

  75. 76 Li

    Jag har också stora tuttar med naturligt häng och det har jag haft sen jag fick dom i 12årsåldern. Skitjobbigt!!! Men vet du vad… den enda som haft problem med det är jag!

    Pojkvännerna har ÄLSKAT mina bröst!

    Och dina är fantastiskt fina! Var stolt tjejen, och våga visa upp dem!

  76. 77 linnea

    men herregud! dina bröst va ju förfan skitsnygga, tycker absolut inte att du ska skämmas! Jag skulle aldrig få för mig att kommentera på ett sånt här ställe om jag inte verkligen tyckte att det behövdes men här gör det faktiskt det, för du har upptaffat dina bröst fel. Dom är jättefina så var stolt :)

  77. 78 Per

    Hej!
    Du ser bra ut. Jag förstår inte det där med brösten. Bröst finns väl av alla möjliga varianter liksom uppfattningen om hur de skall vara. Våga dig ut och visa brösten så skall du se att de inte väcker uppmärksamhet. Skulle någon mot förmodan ha en kommentar så får du veta vad den personen uppfattar, inte vad andra tycker. Dina uppfattningar om vad ”andra” tycker är bara gissningar, som sannolikt mest är felaktiga eftersom du inte får veta vad ”andra” tycker och tänker.

  78. 79 Johanna

    Lustigt. Jag tänkte ”här har någon opererat brösten till perfektion” och så tycker du INTE om dom?
    Jag har själv stora bröst men dom ligger liksom platt. Hela denna kropp är fantastisk! Inte ett kilo övervikt alls, det stämmer helt enkelt inte med BMI.
    Jag brukar säga att BMI stämmer i extrem undervikt och extrem övervikt. Däremellan ska man inte räkna BMI.

  79. jag tycker verkligen inte att det är någonting fel på dina bröst. du måste ju bara ha en lite skev självbild, för du är verkligen superfin!

  80. 81 man

    Du skriver två saker som jag vill kommentera.
    -”Det är meningen att de (dina bröst) ska vara fasta och fina”. För att bli lycklig ska man helst lära sig konsten att uppskatta verkligheten än grubbla över önskemål.
    -”Hur ska någon kunna älska mina bröst om inte jag gör det?” En som älskar dina bröst är inte alls säkert att han älskar dig. Den som däremot älskar dig på riktigt kommer älska hela dig inklusive brösten. Det var nästan ett tips.
    Som fotograf ägnar jag oftast extratid framför datorn åt att få bröstens färg att matcha övriga kroppen då en ojämn solbränna står ofta bakom en skev kroppsuppfattning. Att titta bara på sin egen kropp utan att ha en djupare, anatomisk men också existentiell, uppfattning om människor är en annan orsak; det finns flera. Det var också ett tips.

  81. 82 tjejen på bilden

    Tack så hemskt mycket allihopa för era fina ord. Jag är djupt berörd och om mer än 70 pers säger att mina bröst är fina så tänker jag lita på er. Och om jag någonsin börjar tvivla så kommer jag att gå tillbaka hit och läsa allt det här igen. Ni är helt fantastiska och jag är berörd. Djupt, djupt berörd.

    Massa kramar till er!

  82. Det första jag tänkte när jag såg dina bilder var ”gud vilka snygga bröst hon har!!”
    Jag vet att det inte alltid spelar roll vad omgivningen säger och tycker men lyssna, läs och försök ta in alla dessa fina kommentarer.
    Du har en otroligt vacker kropp. Tro mig.
    Kram Elin

  83. 84 Cissi

    jag tycker att dina bröst ser fantastiska ut!!

  84. 85 Anneli

    Jag tycker du har en vacker kropp och dina bröst är fantastiska.
    Jag är övertygad om att du kommer möta människor som kommer att älska dina bröst.

  85. 86 daniel

    Helt enkelt en gudomligt vacker kropp…

  86. 87 Emma

    GAAAAH VAD DU ÄR SNYGG!!

  87. du är tokig som inte tror du har snygga bröst! du har jättejättefina bröst!

  88. 89 S

    det första jag tänkte var att du hade snygga bröst, SEN läste jag texten så det fanns liksom inte i min föreställningsvärld att du skulle ha komplex för dem.

  89. Du e sjukt snygg! Tro inte nåt annat

  90. 91 louise

    Herregud kvinna! Du är ju helt fantastisk! Skulle jag se ut som dig hade jag hoppat runt naken hela dagarna. Vacker är vad du är

  91. 92 kille som gillar bröst och sånt

    Helt ärligt, du har skitfina bröst!
    Var stolt över dom! :)

  92. 93 Linnea

    Det första jag tänkte när jag såg bilden var: bröst to die for!!!! Blev förvånad när det stod att du inte va nöjd med dem. Du är vacker tjejen!

  93. 94 johanna

    det första jag tänkte var: shit vilka snygga bröst!

  94. När jag såg bilden tänkte jag direkt att du har sjukt snygg kropp! Sedan läste jag texten och blev helt förbluffad över att du inte trivs med den?! Du är superfin som du är!

  95. 96 hej

    Vill bara säga att det är modigt att lägga ut dina bilder sådär, och det är faktiskt väldigt normalt utseende på dina bröst, stora naturliga bröst ser oftast ut sådär, det är ovanligt att dom ser nästan perfekt fasta ut. Och dom killar jag träffat har tyckt om alla olika bröst. Bröst är ju bröst liksom. Dessutoim har du en killer-kropp till dom, du ska skatta dig lycklig tycker jag!

  96. Herregud, du har jo kjempe fin kropp! Og for noen pupper da, missunelig! Forstår ikke hvorfor du har komplexer for dem, det er jo slike pupper alle jenter drømmer om å ha.

  97. 98 Josefine

    Jag skulle gärna byta kropp med dig, jättefin!
    Jag har också haft väldiga komplex för mina bröst, fram tills för 3 år sedan ungefär. Men jag hade tvärtom mot dig, små bröst.
    Men när jag skaffade min nuvarande pojkvän för 3,5 år sedan, så fick han mig att börja acceptera min kropp. Dvs han älskade mina bröst innan jag själv hade börjat göra det. Det är inte omöjligt att börja acceptera dom och faktiskt tycka att dom är riktigt vackra!
    Lycka till vännen! Styrkekramar

  98. 99 nichole

    finaste rumpan jag sett på väldigt länge

  99. 100 r

    tjejen du har skitsnygga bröst! dom ”hänger” för att dom är stora! Enda sättet att ha bröst i den storleken som inte hänger är silikon! jag önskar att jag kunde ha den kroppen. stora bröst, platt mage och snygg rumpa. istället har jag små bröst, fläskiga lår och celluliter på rumpan. men jag är smal. det är bara det att allt fett sitter på fel ställen. fan så irriterad jag blir. men du är skitfin!



Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 109 andra följare

