Tanja

31Mar10

165 cm
54 kilo
BMI: 19,8



28 Responses to “Tanja”

  1. 1 Malin

    Ooh, det här är nog vad jag önskade att få se när jag började följa den här bloggen. En kropp som liknar min, med lika små bröst, men tillhörande en tuff tjej som vågar visa mycket av sig själv. Jag har tidigare haft komplex för mina små bröst, men har på sistone fått bättre självförtroende och börjat tycka om dem mer som de är. Detta hjälpte mig nog lite ytterligare (och många andra ”små” tjejer också, tror jag). Tack Tanja!

  2. Mäktiga handskar! Jag drömde om att få såna nästan hela min uppväxt. Billy Idol 4ever!

  3. 3 Lene

    Vackert!!

  4. Jäkla vilken härlig blogg :) Och alla är ju sjukt snygg oavsett vikt och form :D

  5. Tanja och The Ivar: Med sådana handskar är man aldrig oklädd. Jag äger också ett par sådana och man känner sig (på grund av Billy Idol?) alltid råhäftig när man bär dem.

  6. Jag älskar att hon ser ut att vara så jävla nöjd med sig själv! Helt underbart!

  7. Wonderkarin: Du är råhäftig när du har dem! Det är en av få helt och hållet objektiva sanningar!

  8. 8 cicci

    lady gaga! du är het. stekhet.

  9. Snygg! :D Lite lik Lisbeth Salander tycker jag.

  10. Vacker , vacker . Ser cool och punkig ut !

    Den här sidan var tamejfan helt underbar . Kanske man vågar själv en dag ;)

  11. Tufft :)

  12. 12 Erik

    Gillar självförtroendet du utstrålar. Det är kvinnligt värre!

  13. 13 Mackan

    Som sagt, het tjej!
    Vackert med små bröst….alla bröst är fina.
    Att alla killar gillar stora bröst är något ni tjejer fått för er.
    Alla naturliga bröst är fina!

    För övrigt så gillar jag sidan, tycker bara det är jääätte dåligt med uppdateringar här!
    Kom igen nu, du har säkert fått en MASSA bilder sedan aftonbladet skrev om denna sidan.
    Upp med de och låt alla se alla vackra kroppar!!
    Min bild kommer senare!

    • De är på gång, kommer komma en bild varje dag de närmaste veckorna typ – tänkte bara låta bli på första april. =)

  14. 15 Per

    Jag håller med mackan…sen vill jag verkligen hålla fram att det här med bröstens storlek inte är intressant…bara de är naturliga…och sen..jag tycker väldigt mycket om små..men ändå bröst…underbart..men det här med underbart gäller ju alla tjejer…ALLA!

  15. 16 Danne

    Älskar den här bilden… Jag bara älskar den!

  16. Fan vad snygg du är!
    Håller för övrigt med Malin om att det är fantastiskt trevligt att se någon som också har små bröst, för det händer inte så ofta. Heja!

  17. 18 Janne

    Så jä-la skön bild och din kropp är helt underbar.

    Rock on

  18. 19 Linda

    Som en gpth- paris Hilton!
    Snyggt!

  19. 20 Kaia

    Helt underbar bild, som alla andra sagt redan!

  20. 21 U

    Andlöst vacker!

  21. Läckert!!

  22. 23 Sandra

    Som sagts tidigare; skönt att se en tjej med samma proportioner som mig. Tror att om man ser mer objektivt på det hela, så skulle man älska sin kropp precis som den är!

  23. 24 My

    Fina bröst!

  24. 25 nikke

    vi alla är olika och man får leva livet bara. Tycker är snyggt med små bröst. Rocka på så hård de går.

  25. 26 Wkd

    Kroppen tillhör en av mina favoritbloggare. Tack Tanja för alla bra artiklar!

  26. 27 Olof

    Underbart vacker bild på en självsäker och vacker kvinna. Vore fantastiskt om ALLA kunde vara lika nöjda över sig själva som det hon utstrålar. Om sedan brösten är stora, små, fasta, toppiga, hängiga…vad som, det borde inte spela någon roll. Och för min del så gör det det inte!


  1. 1 Top Posts — WordPress.com

