Kaia

02Apr10

29 år
173 cm
ca 90 kilo
BMI: 31

Bestämde mig för att om det ska vara avklätt så ska det liksom vara avklätt, så här är jag, nyduschad, osminkad, orakad, med vått hår, mormorstrosor och hemtryckt tröja. Och jag pekar ut den del av mig som är allra läskigast att visa – magen. Bara för att.



19 Responses to “Kaia”

  1. 1 Molly

    starkt!

  2. 2 Alexandra

    Modigt!! Min beundran till dig!

  3. 3 Lina

    Du är jättefin!

  4. 4 Kicki

    Kaia!
    Bra jobbat tjejen, jag har efter många års kroppsnoja lyckats släppa på det och är för första gången nöjd med mig själv. Utan att för det ingå i någon perfekt norm för utseende. Jag ska fundera ett tag till om jag ska våga lägga ut en bild på mig själv….
    Tack till er som vågar och gör det :-)
    kram Kicki

  5. Mormorstrosor är bäst!

  6. Du är jättefin! :D

  7. 7 Susanne

    Jättetuff bild, du är både modig och fräck.

  8. Din bild och pose visar allt vad bilden är – superstrong!
    Och snygg.
    Och riktig.

    KRAM!

  9. 9 Erik

    Riktig power-bild det där! Tröjan är riktigt najs den med

  10. 10 Tjejen från bilden 29 mars

    Jag älskar den här bilden, bara grejen att peka ut magen! Så strongt gjort. Själv skulle jag nog inte våga skicka in en sån bild – jag valde ändå en där jag står rak i ryggen och där jag tyckte ljuset föll lite smickrande, etc. Men du osar mod och no-nonsense på den här bilden. Go girl! Jag vill ha en repris utan linnet om du vågar :)

  11. Jag gilar bilden varje gång jag ser den, den ger mig en massa feel-good. Det är action, känsla och självklarhet i den.

  12. 12 kackerlacka

    1.ASsnygg tröja! Me want one! 2. Bilden har attityd, säkert Du också & Du är dunderfin!

  13. 13 Jonas

    Härligt kaxig. En skön naturlig inställning till sin kropp . toppen bild.

  14. 14 Anna

    Underbar bild. Du är min nya idol. Härlig inställning. Starkt! Modigt!

  15. 15 Linda

    Kan inte mer än hålla med de andra. You go girl! :)

  16. En så kul bild! Ja precis så där ser man ju ut en vanlig dag ju. Särskilt med mormorstrosorna på hahaha

  17. 17 Lotta

    Vilken UNDERBAR attityd, man faller ju pladask för den glimten i ögat. You go girl, din attityd kommer knocka alla omkring dej =0).

  18. 18 Lavi

    Vilken stark kvinna!
    Så skulle man vara :)


  1. 1 Mina kroppsbilder « Hälsa är mer än en siffra

