.

03Apr10

27 år
164 cm
vikt: ej säker men någonstans runt 60 kg (väger mig medvetet väldigt sällan för att undvika att haka upp mig på vad jag tror skulle vara en perfekt vikt för mig)



21 Responses to “.”

  1. 1 Kaia

    Sååå modigt! Och Gud vad kär jag blev i dina fina rutiga trosor…

  2. 2 Hanna

    Vilken otroligt vacker kroppsform. Väldigt fin markerad midja.

  3. 3 Emilia

    Jättefin mage! =)

  4. 4 Daniel

    Ja, denna var riktigt fin…

  5. Du ser ut som jag fast med bröst! Snyggt. Och jag vill också ha såna trosor!

  6. 6 Em

    Väldigt vacker bild!

  7. 7 Jonas

    Sexig tatuering och dina grönrutiga trosor gör mig knäsvag. Va vacker du är :)

    Alla kvinnokroppar är snygga och din är inget undantag. Snygga axlar, god hållning.

    Toppenide med denna sida och alla är verkligen okey oavsett siffror.

    Kroppens mått och storlek spelar ingen roll om man bara utstrålar värme och positiv energi och visar att man mår bra med sig själv.

    Undrar om det finns några grönrutiga kallingar som matchar dina heta trosor ;)

  8. 8 Annika

    Fint bloggprojekt, ska följas, kanske vågar vara med… Alla är vackra <3

  9. 9 Mami

    Måste säga att jag tycker det är otroligt vackert med ett så markerad benstruktur runt nyckelben/axlar utan att vara mager, skitfint!

  10. 10 rocky72

    Hej,
    vilken fin kropp du har…helt perfekt!

  11. 11 Emma

    Kan inte annat än att hålla med de andra! Önskar jag hade modet att skicka in en bild jag med!

    Toppen idé med denna sida! Lycka till!

    • 12 Mackan

      Klart du har mod till det! :)
      Var stolt över den du är och hur du ser ut.
      Du får säkert en massa possitiva reaktioner ska du se! :)

  12. 13 Mackan

    Min förra kommentar fick inte vara med? :(
    I alla fall helt underbar kropp, var stolt över den!
    Ska försöka skicka in min egen bild om ca en vecka.

  13. Jätte fin kropp!

  14. 15 Hon med de snygga trosorna

    Tusen tack för alla fina kommentarer! Jag blir mycket smickrad. Trosorna, för de som undrar, inhandlades på Lindex för ca 1år sedan, så jag vet inte om de går att få tag på längre.
    Puss/H

  15. 16 kackerlacka

    Starka Du. Finaste trosorna & finaste Du såklart:)

  16. Stunning! Både kroppen, trosorna och körsbären :)

  17. 18 Cicci

    Åh vilken fin kropp du har! :D

  18. 19 Jean

    Du är fantastiskt vacker!
    Gillar din tattuering jättemycket :)

  19. 20 E

    du har jättefin och kvinnlig kropp!


  1. 1 Top Posts — WordPress.com

