Jonathan

04Apr10

18 år
184 cm
81 kg
BMI: 23.9

Jag anser att det här är ett jätteviktigt projekt, och det är jättekul att du har tagit initiativ till det. Jag är homosexuell och har pojkvän, och gayvärlden är väldigt utseendemässigt fixerad. Det får gärna inte vara något extra kilo här eller där, nu är jag relativt normalbyggd (enligt min pojkvän och vänner) och har gått ner nästan nio kilo. Jag har relativt lågt självförtroende över min kropp och har alltid undvikit att duscha offentligt efter idrotten / gymmet utan alltid väntat till sist. Även fast jag älskar stranden på sommaren så visar jag mig sällan utan tröja, och jag motionssimmar nästan aldrig heller. Detta är ett otroligt viktigt ämne och jag vill skänka en bit självförtroende till alla andra som känner igen sig i min situation :)



16 Responses to “Jonathan”

  1. 1 Malin

    Åh, äntligen en killbild! Du är fin och jag tycker inte att du ska ha komplex. :)

  2. 2 Emma

    Håller helt och hållet med Malin här ovan! :)

  3. 3 Elin

    Va fin du är Jonathan! En alldeles normal killkropp. :)

  4. 4 Susanne

    Du är jättefin, Jonathan! Du har en fin kropp som ser harmonisk ut!!

  5. 5 Anna

    Hej! bra med en kille som vågar! många pojkar /män vågar inte berätta om sin osäkerhet. Du är modig och ser dessutom helt normal , sund och trevlig ut. Önskar dig många år i trevlig sällskap av din kropp, låt den njuta av sol och bad, trevliga duschar och allt annat trevligt . Less shame, more joy!

  6. 6 Nilla

    Heja Jonathan! Tycker du är jätte modig som trotsar ditt dåliga självförtroende och gör detta.
    Och din pojkvän har hur bra smak som helst, fin kropp har du.

  7. 7 Eva

    Väldigt lik min make må jag säga! Inga konstigheter där inte. Tycker som många andra att det är viktigt med killar som vågar berätta om sina komplex och osäkerheter.

  8. 8 Anna-Maria

    Fram för fler kroppsbilder, män som kvinnor!

  9. 9 Kicki

    Jonathan!
    Du är hur fin och normal som helst…
    Du är väldigt lik min kille som jag tycker är urläcker…
    Glöm inte att jobbar du på din självkänsla blir du bara ännu snyggare :-)

  10. 10 Kaia

    Skönt att se att det inte bara är tjejer som nojar över sina kroppar. Det är alltid svårt med självförtroende när folk runtom en är utseendefixerade, man blir liksom lite likadan då, hur man än försöker att låta bli.

    Tack för att du skickade in den här bilden, så modigt gjort med tanke på hur du känner om din egen kropp!

  11. 11 Jonathan

    Tack för alla kommentarer, det stärker verkligen och jag blir jätteglad av att höra dem! You made my day!

  12. Bästa på bilden: kallingarna och de fina håriga benen. Min sambo har håriga ben och det är härligt att smeka.

  13. 13 kackerlacka

    Finfin & starka,starka DU!

  14. Kul att en kille skickat in bild :)

  15. 16 Patrik

    Helt normal kropp. Jag må vara så stright man kan bli men anatomi är mitt kall och träning min hobby. Ditt problem sitter i huvudet inte i kroppen. Jag skall hålla mig ifrån att ge träningstips här, men du är inte långt ifrån jättefin form. Ett par tre månader. Inte för att du behöver det av hälsoskäl, men jag säger det för att få dig att inse skillnaden mellan dig och gubbarna du ser på badhuset.



