Alesia

05Apr10

20 år
168 cm
59 kg
BMI 20.9
84-64-95



7 Responses to “Alesia”

  1. Vilken mage! :D Du är jättefin!

  2. 2 kajakrille

    bra

  3. 3 Kaia

    Det här projektet gör mig så himla glad! Alla är så fina på sitt eget vis, hur klyschigt det än låter…

  4. Konturerna på den här bilden gör mig ganska sugen på att teckna efter modell igen. Fin färg, välskulpterade ben.

  5. 5 emma

    åh så ofta jag önskat mig en sådär snyggt atletisk kropp.

  6. 6 Jonas

    En fin atletisk kropp. FIna linjer. Fina axlar. Ha det gott.

  7. 7 Frida

    Bilden fick mig att gråta….
    Just för att jag hade exakt samma kropp som du för 1 år sedan. Vältränad och smal!
    Ätstörningen gav sig inte och jag gick ner lite till och nu väger jag 71kg pågrund av hetsätning och bulimi. Varför kunde jag inte vara nöjd? Varför såg jag aldrig att jag var lika vacker som du.
    YOU GO GIRL !



