Dominique

06Apr10
20 år
163 cm
82 kg
BMI: 30,9


22 Responses to “Dominique”

  1. 1 Hanna

    Underbar blogg det här. BMI är så skamframkallande. Jag har samma BMI som tjejjen här, men avskyr min egen kropp på grund av denna lilla siffra. Dominique har en underbar kvinnlig kropp som jag gillar jättemycket. Tack för denna ljuvliga blogg!

  2. 2 Tjejen från bilden 29 mars

    Grym idé med både på- och avklädda bilder!

  3. 3 Helen

    Älskar Dominiques outfit på andra bilden. Hur snyggt som helst!

  4. 4 Vicky22

    Tycker du är jättefin!

  5. Åh, galet söt! :D

  6. 6 c.

    håller med hanna, jag har ungefär samma mått men där jag tycker att dominique är supersnygg tycker jag inte alls samma sak om mig själv. vad konstig man är egentligen. och så himla bra att denna sida finns!

  7. 7 Kristin

    Wow, du ser inte ut att ha ett 30-BMI! Jag hade gissat lägre helt klart.

  8. Mumma. Detta är ganska likt min egen kropp och i alla fall jag gillar det som liknar mig självt.
    Du är jättefin, och kul att se dig med både avklätt och påklätt.

  9. Du är jättefin!! BMI är skit tycker jag förövrigt, säger så lite!

  10. Du är jättesöt! Gillar din outfit också, schysst stil.

    Alla är så modiga som törs va med på den här gudomligt bra sidan. Blir lite avundsjuk och funderar starkt på min egen kroppsbild. Det var väl meningen antar jag.

    Jättebra idé!

    Kör hårt brudar!

  11. 11 Kaia

    Du är jättefin! Och outfitten är fin den med.

  12. 12 elsa

    Åh vad jag älskar denna bloggen! Orkar inte med äckligt retuschade bilder. Vi behöver se normala kroppar. (Och inse att ”normalt” egentligen inte finns!)

  13. 13 JT

    Du är en riktig skönhet! fan va du va fin

  14. 14 ÄtaTränaKämpa

    Vackert.

  15. 15 hurryville

    Är jätteglad att du vågar! Jag velar själv fram och tillbaka. Våga eller inte ?

  16. 16 Jonas

    Fina bilder och fint motiv , härlig kontrast mellan bilderna. Härligt rockig outfit.

  17. 17 Mia

    Första tanken var ju ”nom nom nom” om dina bilder, och då är jag ändå en hetero-tjej. Sen ska jag tillägga att jag gillar din klädstil skarpt!

  18. 18 Nettan

    Älskar outfiten på andra bilden. Så snyggt! En sån tjej man blir glad av att se :)

  19. 19 Evy Karlsson

    Hej alla! Bra idé med bilder på alla kroppar. Hittills har ”avdramatiseringen av den avklädda kroppen” bara resulterat i en uppsjö av avklädda unga kvinnor med ”idealvikt”=utseendefascism. Tänk att se på oss själva och varandra med mer ömhet och tolerans. Alla har rätt att älska oss själva som vi är utan skam och skuld!:)

  20. 20 nithela

    Tack så mycket för alla kommentarer! Jag har hatat min kropp så länge jag kan minnas, även när jag vägde 63 kilo när jag hade en tonårings förbränning. Visst vill jag tillbaks dit och ska det någon gång, men jag har lärt mig tycka att det är okej att se ut såhär också. Jag är själv ingen person som lägger mycket energi på andras vikt – hur en person mår syns i energin de utstrålar, i hår, naglar och hållning! Och LEENDET! Men mig själv var jag förr stenhård mot, till den grad att jag drog på mig ortorexi/bulimi.

    Det är först nu jag har vågat visa upp mina bättre sidor och struntat i skavankerna, och det var ett stort… vad ska man säga, hopp? Att visa upp magen, mitt största komplex. Att läsa kommentarerna gjorde mig tårögd och jag har inte skämts en enda gång för hur jag ser ut – jag har till och med ställt upp i en pjäs och visat upp mig efter detta! Det är tack vare den här boosten. Fler borde verkligen våga ta steget, för den feedback man får värmer ända in i själen.

    Jag har även skrivit ett blogginlägg där jag hyllar kroppsbilder: http://nithela.wordpress.com/2010/03/31/kroppsbilder/

  21. 21 Elin

    söt tjej!

  22. 22 Jessica

    Jag hade dödat för att ha din kropp! Skitsnygga proportioner!