Helen

08Apr10

29 år
172 cm
86 kilo
BMI: 29



17 Responses to “Helen”

  1. 1 elsa

    Vilket fint leende! Söt!

  2. 2 Malin

    Nej, vad roligt! Dig känner ju jag. :)

  3. 3 Bella

    Älskar leendet :D

  4. 4 Jonas

    Ett härligt småbusigt leende som smittar av sig. Härlig längd och en fin bild. En kvinna i sina bästa dar om ni frågar mig…… blink blink….

  5. 5 Kristin

    Vad söt du är! :D

  6. 6 Christer

    Vad fin du är!

  7. 7 M

    Så himla fin, ditt leende smittar verkligen. :D

  8. 8 Linda

    Ja, du ser jättemysig ut!

  9. 9 S

    Jag tror jag har en liknande kroppsbyggnad som dig.. Tror dock jag har mer kurvor/höfter på det där.. Och sen är jag 10 år yngre med:)
    Men både längd och vikt stämmer ganska bra överens med min egen faktiskt:)

  10. Jag tänkte ”vad ung hon ser ut” sen insåg jag att vi är lika gamla!!

  11. Tack för alla fina kommentarer! Glad jag blir.

    Tycker det är väldigt intressant att man även med samma vikt och längd kan se så olika ut!

  12. Helen! Jag har en tidigare blogg oxå, där finns bilder på massor av sånt som jag bakat tidigare.
    http://www.vifsla.blogspot.com

  13. 13 Sussi

    Snygg bild.Fina kläder!

  14. 14 kackerlacka

    Finfin! Kul att Du är med:)

  15. Vilket leende! Vilket vackert hår och vilken härlig kropp.

  16. 16 Danne

    Urgullig =)

  17. 17 madde.

    åh! Jag blir så himla glad av dig när jag bläddrar runt i denhär bloggen! så himla söt bild :)



