.

09Apr10

Mina tal: 45 år. 162 cm. 72 kilo på en tung dag, 70 på en lätt. BMI runt 27


8 Responses to “.”

  1. 1 Jonas

    Rolig kommentar. Vi väljer lätta fötter tycker jag. Jag väger mig alltid på morgon väger mindre då ….

    BMI värdet låter toppen om ni frågar mig. Men vad vet jag om BMI värden och va spelar dom för roll egentligen ??

    BMI låter föråldrat låt oss införa USV …. Utstrålningsvärde :) det väger tyngre tycker jag..

    Svart är defenitivt din färg. Du är fin i svart. Roligt att du lägger upp din bild.

  2. 2 Lene

    Gud va fin kropp du har för att vara 45 år!!
    Hoppas jag ser lika bra ut då, om 22 år.
    Mycket modigt av er alla.

  3. 3 kackerlacka

    Supersnygg kvinna. Din kropp ser yngre ut än min, utan tvekan och vi har 17 år emellan oss.

  4. 4 Kaia

    Älskar att sådant som beroende på när man väger sig, vad man har ätit under dagen, osv, kan skicka en från normal- till övervikt eller övervikt till fetma. Visar hur skum den skala är också.

    Och jo, du är också fin! Fast det känns som att jag säger det till alla. (Men det är sant.)

  5. 5 Kajsa

    Skitfin kropp! Håller med alla andra, hade du inte sagt att du var 45 hade du lika gärna kunnat vara 20 (utan att överdriva) Var stålt!!!

  6. 6 Jag som är på bilden

    Aldrig i min vildaste fantasi hade jag föreställt mig att jag skulle skicka en bild PÅ MIN KROPP till allmän beskådan nånstans. Jag har aldrig varit stolt över min kropp. Jag har alltid letat fel på den – och funnit dem.

    Ändå skickade jag in bilden.

    När Julia lancerade kroppsbildprojektet och jag hittade hit via Mymlan så kändes det viktigt att också en som jag – en vanlig kvinna – skickade in min bild.

    Och aldrig – ALDRIG!! – i min vildaste fantasi hade jag trott att jag skulle få läsa så fina ord om min kropp.

    Jätteglad blir jag. Verkligen! Tack ska ni ha!!

  7. 7 Hannah

    Jag har efter min graviditet närapå exakt samma tal som du, förutom ålder (30).
    Det känns som om det var mycket länge sedan som jag var nöjd med hur min kropp ser ut… Men nu när jag ser hur vacker din kropp är och att du är lika lång/väger lika mkt som mig, blir jag jättelycklig =) Det blir nog bikini i sommar ändå ;-)

  8. 8 Sanna

    Jag måste erkänna att jag också micklar med vågen fast åt andra hållet, väger mig på kvällen när jag har ätit och alltså inte väger så fasligt lite som på morgonen. Det är trist att så många av oss på något sätt värderar vår kropp efter de siffror som vågen visar.

    Hur som, du är fin och borde inte ha komplex. Men det gäller ju som Kaia kommenterat alla på den här sidan.



