Cassandra

11Apr10

21 år
164 cm lång
57 kg



6 Responses to “Cassandra”

  1. VACKER!

  2. 2 kackerlacka

    Finfin och snygg bikini, för det är det va? Kul att Du är med:)

  3. 3 becca

    Väldigt fin! du ser vältränad och sund ut!

  4. 4 Jenny

    Du har samma mått som mig. Men jag kan inte se någon likhet mellan våra kropppar, du ser så snygg, sund och vältränad ut.

  5. Tränar ingenting. Har en bild av min kropp inte skulle vara ”good enough”, märkligt va? Jag är liksom helt normal.

    Tycker att denna sida är helt fantastisk, vi måste lära oss att vara stolta över våra kroppar! Oavsett hur vi ser.

    • 6 Tilda

      Oh. Var så nervös för att klicka in på din bild, för jag såg att vi är lika långa & du väger precis som jag gjorde innan jag fick ätstörningar. Har varit oerhört rädd för de där 57 kilona, som jag kommer väga när jag blir frisk igen.. Tack, tack, tack för att du visar upp dig! Du är SJUKT SNYGG!! SJUKT!! Åh, vad glad jag blir.



