Immanuel

13Apr10

29
170cm
69 kg
23,9

Min lösa hud på magen är ett minne från den tiden då jag vägde 39 kg mer än vad jag gör idag. Jag skulle aldrig vilja operera bort mopsmagen, för den påminner mig om förra gången jag vägde 69 kilo och kände mig fetast i världen.



16 Responses to “Immanuel”

  1. 1 emelie

    Vilken vacker bild! Å jag är helt inne på din linje om att vara stolt över sina ”skavanker” (i brist på bättre ord) då de ofta berättar en historia om vad man gjort, vem man varit och vad man varit med om!

  2. 2 Stella

    Kroppar bär på minnen. Ärr, tatueringar, något som hänger där och står ut där.
    Det är fint att bära med sig detta med stolthet och det är härligt att höra din historia!
    Du är fin!

  3. 3 Anders

    Jag instämmer i hyllningskören: en fin bild. Just dina fjärrskådande ögon och sättet du kramar dig själv på andas hopp och framtidstro, det är skönt att se.

  4. Åh, det var ju genom din blogg jag hittade hit. Kul att du valde att vara med! :)

  5. Jag har en tigermage. Randig och hängig. Dina rader fick mig att bestämma mig för att fota den och lägga upp här. Tack!

  6. 6 pussypower

    Jag fascineras över alla härliga kroppar bara sådär rakt upp och ner! Jättehärligt, som människor mest är. Det som jag hakar upp mig på är åldern. Kropparna kommer från personer mellan senare tonåren och upp till runt 30… en över 40… Hur kommer det sig? Läser den äldre åldersgruppen färre bloggar eller tycker de bara att detta är löjligt?
    Jag skulle önska att fler äldre våga lägga upp sig – ni dör inte i förtid av det ;-)
    Hälsar en 45-åring :-D

  7. 7 kackerlacka

    Tack förbåde Din fina bild & ord! Vad glad jag blev av att höra en accepterande känsla kring sin kropp.

  8. 8 Elin

    Så vacker bild!

  9. 9 fråga

    Men du kan väl inte väga 30 kilo?!?

  10. Immanuel är enligt mig världens vackraste man.

  11. Åh, så bra att du bestämde dig för att vara med!

  12. 13 karlwallenius

    Du har onekligen kämpat om du gått ner så många kg:n och det är härligt att höra att du är bekväm i dig själv. Må bra!

  13. 14 Lina

    Du är så fin, du ser trygg ut, som om du vilar i din egen kropp.

  14. Du ser ut som en jättehärlig kille. :) Vacker helt enkelt!


  1. 1 Störd och stolt, nakenchock och rasande mot kåtolska kyrkan « trollhare

