SVT Debatt

14Apr10

SVT Debatt hörde av sig häromdagen och undrade om jag kunde tänka mig att skriva något om reaktionerna på Kroppsbildsprojektet. Det kunde jag förstås. Här kan man läsa.



3 Responses to “SVT Debatt”

  1. Tycker du har en riktigt bra ide med detta projektet,det peppar verkligen folk i en tid då utseendet betyder allt för mycket för många människor.
    Tummarna upp för dig och dom som ställer upp =)

  2. 2 kackerlacka

    Weeeiiiha! BRA!

  3. 3 PD.

    Ehh. Det talas om talibaner i dessa dagar nu har ju tydligen ”kropps talibanerna” sagt sitt.
    Jag är fet ful och fattig och det är jag jävligt stolt över.
    Ingen skall tala om för mig hur jag ska se ut det avgör jag själv.
    Och ni som är lite osäkra var inte det det är inte ”kartongen” som räknas.
    Det är innehållet:
    PD.



