Meja

17Apr10

44 år
170cm
70 kilo
BMI 24

Jag vill visa hur en mogen kvinnokropp efter 2 graviditeter och 40+ ser ut. Är ganska nöjd, trots skavanker, celluliter och hängbröst. Tänk om man var nöjd så när man var 20 och såg ut betydligt bättre, men var mer missnöjd.



19 Responses to “Meja”

  1. Jag tänker också så om 15-20 åriga mig,, varför ödslade jag tid på att känna mig tjock och ful?? Fanns ju inget överflödigt nånstans, man var ju smokin hot! Man borde ju passat på och njuta av sin snygghet då hehe..

    Men man blir nog snyggare med åren ;) Håller med dig om att du är smokin’ ;D

  2. 2 pussypower

    Jättehärlig kropp med riktiga kvinnoformer! *Me like*
    /Sibelle
    http://pussypower.wordpress.com/

  3. 3 lina

    Gud vilka härliga former!

  4. 4 E

    Bra skrivet, ska försöka intala mig själv att tänka så!
    Du är jättefin, var stolt över din kropp. =)

  5. Damn! Tycker du ska vara väldigt nöjd med din kropp! :)

  6. 6 elli

    tycker du är jättejättevacker! Jag är 20 år nu, ska ta ditt råd till mig!

  7. 7 heltgalen

    skavanker kommer man nog alltid ha lite här eller där, man ska bara lära sig älska dem.
    Och WOW vilken kropp, ser jag ut så när jag blir över 40 så kommer jag vara överlycklig. Riktiga kvinnorformer. :)
    /malin

  8. 8 Linn

    Det du skriver är så sant! Självkänsla har ingenting med siffror eller kilon att göra!

    Jag har under ca 2 års tid vägrat ställa mig på en våg. Istället för att fixera mig vid ett nummer väljer jag att känna min egen kropp och vad som är bra eller dåligt för mig. För mycket fest +för lite motion = trånga kläder osv.
    Som min vän sa – man ska vara snäll mot sin kropp, både genom att uppskatta den och genom att ta hand om den!

  9. 9 kackerlacka

    Kanonbra skrivet & kanonfin bild. Du är finfin & smart helt klart:)

  10. 10 johanna

    älskar dina päronformer! Hade gärna sett så fast o din ut om 20 år / johanna, 20

  11. 11 Marie

    Jag tycker du har en väldigt fin kropp, den skall du vara stolt över!

  12. Jättefina kurvor och gillar verkligen din attityd! Den gjorde mig glad, när jag tittade in här idag.

  13. 13 Johanna

    Men vad snygg du är!
    När jag var barn var det en sådan här kroppstyp jag såg fram emot att få när jag blev vuxen. Kurvig och kvinnlig.
    Tyvärr blev det inte så, men jag har fått lära mig acceptera att jag är mager istället för kurvig.

    Johanna

  14. 14 Marie

    Jättefin kropp!! Du kan vara stolt!!

  15. 15 Lina

    Tack för att du är med! Du är jättefin och jag ska verkligen försöka ta till mig det du skriver och försöka att uppskatta min kropp redan när jag är ung :)

  16. 16 Meja

    TACK TACK TACK alla till underbara kommentarer, jag blir gråtfärdig nu ;)

    Glad om jag gett er yngre tjejer tankeställare. Kommer ihåg att min mamma försökte få mig att tänka samma när jag var 20, med svag respons.
    Med tiden kom bättre självinstinkt, man blir ändå klokare med åren ;)

    Ta hand om er, använd sund förnuft, (lagom är bäst) och som nån sa VAR SNÄLL MOT ER KROPP!
    Glada hälsningar, Meja

  17. 17 Karin

    Vilka underbara höfter!

  18. 18 Sandra

    Såhär vill jag seut när jag är 40!!

    Wow va fin du e!

  19. 19 agnes

    HÄRLIGA HÖFTER , så hilma fint tycker du ska vara supernöjd



