Jeanette

19Apr10

Efter tre barn så tycker jag min kropp är fin. Visst har mina bröst minskat men det handlar inte om det, det handlar om helheten. Jag har haft anorexi och är fortfarande inte frisk, äter inte alls ibland men jag mår mycket bättre och det var länge sen jag kräktes och svälte mig själv.
Jag är 30 år och är 167cm lång, väger 53 kg, skulle behöva gå upp i vikt men jag duger!



5 Responses to “Jeanette”

  1. 1 Anders

    Du duger absolut ! En fin och stark mammakropp

  2. 2 hurryville

    Håller med Anders – klart som fan att du duger! Fin som sjutton!

  3. 3 kajakrille

    klart att du duger! Du är fin!

  4. TACK!! För alla fina kommentarer! Dom värmer.. Även om livet känns trist just nu. Skulle vilja kunna gå upp men allt jag provar ger inget resultat!!
    kram till er alla!!

  5. Klart som fn att du duger, alla människor duger som de är, det är det som är tjusningen med livet.



