.

20Apr10

Biologiskt kön: kvinna
20 år
55 kg
160 cm
BMI: 21.5



14 Responses to “.”

  1. 1 Anna

    Jättefin :)

  2. Finns det vackrare kroppar än de naturliga? Jag tycker inte det. Heder åt alla som visar sina kroppar.

  3. 3 kackerlacka

    Dunderbra att du skickar in din bild. Du är fin och jag håller med ovanstående, vad gött med lite naturliga, fina kroppar!

  4. 4 Lene

    Va fin du är!!
    Och va fina födelsemärken du har. Jag tycker det är så charmigt.
    Va modig du är! All heder åt dig!

  5. Oj! Du var mig en modig en! Fint!

  6. Det här är ju riktigt modigt!

  7. 7 Elin

    Så vackra bröst!

  8. Precis en sådan kropp som alla borde avundas, jätte vacker!

  9. 9 Josefin

    Så naturlig och vacker med mjuka former och avundsvärda bröst. Jag älskar det naturliga!

  10. 10 becca

    Vad kul att se någon som har samma siffror! Vad fin du är.

  11. 11 Anna

    Vad vacker du är, så fina rundade höfter!

  12. 12 Elin2

    fint axelparti!

  13. 13 em.

    Jag älskar att du skriver biologiskt kön! Och du är fin!

  14. 14 elin

    sådär ser min kropp ut också, lär mig att älska den skönt att se att ”jag inte är ensam”



