Max

21Apr10

alder: 25
langd: 174
vikt: 70-75 typ.
BMI: ingen aning.

Jag ar pa semester nu och brukar inte vara sahar brun i vanliga fall. Annars ar min kroppsbild helt ok. Jag gar aldrig pa gym. Tanker mest pa min kropp som ”nagot som gor”. Alltsa ett verktyg som leker, sportar och alskar. Det dar med att vara ett objekt, ”nagot som betraktas”, kommer oftast i andrahand. Men visst, jag ar fafang och jamfor mig med andra ocksa. Ibland tycker jag att jag ar tjock eller omuskulos. Men inte idag, det ar ju trotsallt lattare att vara nojd nar man ar solbrand och pa semester.



12 Responses to “Max”

  1. Max! Vill du gifta dig med mig?

  2. 2 Anna

    Perfekt kropp!

  3. 3 E

    Snygg kropp och härlig inställning!

    Det syns att du trivs i din kropp. =)

  4. Jag kunde inte sluta fnissa när jag schemalade de här bilderna – man blir så glad av skuttandet.

  5. Älskar den här bloggen, den får mig att känna mig bättre med mig själv!

  6. 6 Maria

    Älskar inställningen, älskar bilderna!! Du förgyllde min dag, tack =)

  7. 7 Julie

    Jag älskar attityden att kroppen är ett verktyg som ”gör” och inte ett objekt som betraktas – men kan inte låta bli att tänka att skulle en 25-årig tjej kunna ha samma inställning?

  8. 8 kackerlacka

    Blir helglad av dina bilder! finfin du är:)

  9. 9 Julia

    Jag har exakt samma siffror, fast jag är kvinna.

  10. 10 Karin

    Jättefin kropp! Och superbra inställning.

  11. 11 Jessi

    Vilka härliga bilder, blir glad av dem!

  12. 12 emma

    jag gillar verkligen dessa bilder och din inställning till kroppen är så oerhört förnuftig och rätt!



