.

22Apr10

163cm
63kg
BMI 23,7



6 Responses to “.”

  1. 1 Malin

    Måste bara säga att personen på den här bilden var mycket vacker. Riktigt kvinnlig! Heja heja heja!

  2. 2 becca

    Snygga bröst, fin midja och ljuvliga höfter. du är vacker.

  3. 3 Maria

    Intressant, nu är det min tur att tänka ”men… hon har ju nästan samma siffror som mig (160 cm, 60 kg) … men hon är ju SMAL!! Och jättefin!!!” (nu sätter jag verkligen inte likhetstecken mellan smal och fin, men ni fattar vad jag menar hoppas jag…att man ser nåt helt annat när man ser sig själv i spegeln…)

  4. 4 L

    Jätte jätte vacker!
    Och litegrann håller jag med Maria – jag fick också tänka efter och kanske ändra min självbild en aning. Jag är nästan lika lång (164cm) och väger 63kg – HUR kan det då komma sig att jag ser mig själv som en stor koloss och inte alls är nöjd med det jag ser i spegeln? När den här tjejen verkligen är så smal och fin som jag skulle vilja vara.

    Tack för en toppensida, det är en fantastisk idé!

  5. 5 Chris

    Väldigt vacker kropp


  1. 1 Magar åt alla! « MagBloggen ™

