Eva

23Apr10

26
164 cm
95 kg
BMI 35

Jag har insett sedan länge att jag älskar att bo i min kropp, ändå skäms jag emellanåt då den enligt skönhetsidealet idag inte är korrekt konstruerad. Vilken rubbad tanke. Här är jag, som jag är.



12 Responses to “Eva”

  1. 1 Jonas

    Fin bild speglar verkligen ”här är jag”.

    Viktigast är att trivas med sig själv, oavsett BMI och andra ideal.

  2. Håller med Jonas!

    Trivs man inte med sig själv så mår man dåligt oavsett hur man ser ut.

  3. 3 Sofia

    Stolt och vacker, som det ska vara!

  4. 4 H

    sjukt snygga trosor!

  5. Syns att du är nöjd, och det ska du vara :) SUper fin!

  6. 6 L

    Du har helt otroligt fin hy!

  7. 7 kackerlacka

    ”Här är jag, som jag är”…å vad Du är grym! Helt underbart!

  8. 8 Carin

    Helt enkelt underbart!! Älskar ditt tanke sätt, försöker också alltid tänka så men det är inte alltid lätt!!

  9. 9 hurryville

    Du ser skönt bestämd ut och har jättefina former!

  10. Så svårt att alltid vara nöjd, men roligt att se att du trivs i din kropp för det mesta. Fin är du också!

  11. 11 Sofie

    Starkt av dig! Och du är super vacker tvivla aldrig! Kram =)

  12. 12 sarah

    bonjour madame!



