.

24Apr10

173cm
105kg
BMI 35.



9 Responses to “.”

  1. 1 Anna

    jag tänker på vackra zornkullor och får lust att måla, eller teckna kroki!

  2. Som en Zorn-gudinna! =)

  3. 3 Elin

    Vill bara tacka lite… Är 15 snart 16, och självöftroendet är lågt över min egen kropp.. Det känns som att alla i min omgivning är 170 långa och väger 50 kg. Sådär perfekta helt enkelt.. Kanske gav det här mig en bättre bild, eller iaf känslan av att jag inte är ensam om hur jag ser ut… Så, ja tack. Kanske iaf är ett litet steg mot att acceptera mig själv, även om vägen dit är lång ..

  4. 4 kackerlacka

    Grym pose. Som en grekisk gudinna:) Finfin bild!

  5. 5 Kaia

    Åh, vad fint. Älskar också posen!

  6. 6 Karin

    Vilken härlig utstrålning och pose, jättefin bild!

  7. 7 Jessica

    Jättejättefin bild :D *kram*

  8. 8 Andreas

    Verkligen vacker kropp *kramar*


  1. 1 Magar åt alla! « MagBloggen ™

