.

25Apr10

26 år
175cm
57kg
BMI: 18.6
Jag är nöjd med min kropp, den är mitt tempel, men har precis börjat gymma för att främst bygga upp överkropp och kondition.



16 Responses to “.”

  1. 1 D

    Väldigt vacker kropp!

  2. 2 Maria

    Min första tanke; jisses vilken snygg kropp…
    Scrollar ner och läser måtten… men herre himmel, vi har ju samma mått.
    Behöver nog jobba lite på min självbild =/

  3. Du ska vara glad att du fått den kropp du fått =)
    Fin!

  4. 4 heltgalen

    Säger fan bara wow vilken kropp!!! Hade jag bott i den hade jag dansat naken varje dag ;)

  5. 5 lisa

    Jag vill ha dina brallor! Grym snörning på sidorna!

  6. Oh my God. Vilka kurvor! Makalösa proportioner. Var stolt och tacksam för att du är välsignad med en sån kropp, tjejen!

  7. 7 linn

    WOW!

  8. 8 hasselholmen

    Wow! vilken vacker kropp du har :)

  9. Du ser helt jävla fantastisk ut.
    Grymma brallor/trosor/tjohejsan!

  10. 10 Karin

    Oh, vilken fin kropp! Härligt också att du är nöjd med den!

  11. 11 G (på bilden)

    Tack så jättemycket allihopa :) Trodde inte att den skulle uppfattas som SÅ fin. Värmer hjärtat!

  12. 13 C

    En mycket fin kropp med helt fantastiska kurvor :)

  13. Jättefin kropp! Glad att höra att du är nöjd med den, och det syns att du inte försöker gömma den :) Skitbra!

  14. 15 Meja

    Grymt snyggt, helt fantastiskt underbar midja. Forsätt att gymma lagom och hålla dig i trim! Skön stil har du också :)

  15. Guud vilka grymma trosor! Jättefin kropp också tjejen :)



