C

26Apr10

45 år
längd 1,72 cm
vikt – våga vägra våg !!



15 Responses to “C”

  1. Våga vägra våg är en mycket bra grej :) Äger inte ens någon våg, enda gångerna jag hör min vikt är på hälsokontroller.

  2. Lövli! Underbar inställning! :lol:

  3. 3 Martin

    skön stil!

  4. 4 heltgalen

    jag äger inte heller någon våg.. och ska jag bli motiverad till en annan kropp så köper jag kläder i antingen större eller mindre storlek än den jag har. och kämpar till jag når mitt mål.

    som martin.. skön stil. verkligen.

  5. 5 G (på bilden)

    Keep up the good work! :)

  6. 6 Maria

    När jag blir 45 år ska jag se ut som dig, och viktigast av allt, jag ska ha din inställning =)

  7. 7 Tess

    Helt underbar bild! :D

  8. 8 c..

    Åhh va roligt med respons!! Tack kära ni. Det kändes både bra och konstigt att se sig själv .Tycker att alla som skickar in sina bilder är underbara härliga människor som vill visa världen hur vi ser ut på riktigt utan retushering osv!

  9. 9 biffcake

    underbar bild!

  10. 10 Fia

    Vilken härlig bild och vilken fantastisk energi du utstrålar. Urläcker!

  11. 11 kackerlacka

    GRYMT UNDERBAR BILD! Jag vill också vara 45 ibland och fatta att det är dags att våga vägra våg, inte vara så jävla påverkad hela tiden och att stark är ett positivt ord. Superunderbar bild och du är så kanonfin, fysiskt och i din utstrålning!

  12. 12 Elin

    Vilken powerbild! snygg mage. Muskler på tjejer är snyggt.

  13. 13 Nettan

    Sådär vill jag också se ut när jag är 45! Stark, vältränad och jättefin :)

  14. 14 Annika

    WOW! :D

  15. 15 Anna

    Klart den coolaste +40 någonsin



