.

28Apr10
Längd: 160 cm
Vikt: 60-62  kg
BMI ca 23.8
Byst: 94 cm
Midja: 73 cm
Röv: 103 cm


6 Responses to “.”

  1. 1 Fibrotjej

    Wow! En kropp att vara stolt över! :)

  2. åh så himla fin blogg occh bilder! räddade min dag.

  3. Riktigt fin kvinnokropp att vara stolt över,jättefin timglasform! =D

  4. 4 Karin

    Superfin kropp! Nåt med den som jag bara gillar, helheten, proportionerna. Hoppas du är nöjd med den!

  5. 5 Elin

    Oj! Så fin tjejen på bilden är. Och hon har samma mått som jag. Nästan. Men hon på bilden är ju fin så fin. Jag själv orkar nästan inte gå utanför dörren vissa dagar eftersom jag hatar min kropp så sjukt mycket.

    Kroppsbilder är min lilla dos av ångesthämmande. Tack!

  6. 6 Maria

    Damen på bilden säger tack för all positivism! :)

    Nu för tiden känner jag mig rätt nöjd för det mesta, även om jag har dagar då jag bara vill dö för att bespara världen min horribla uppenbarelse. Tråkigt nog är det dock så att jag aldrig känt mig riktigt nöjd när jag vägt 10-20 kg mer än jag gör nu, utan känslan av att vara tillfreds kom när jag tappade en del i vikt för några år sedan. Vet iofs inte hur det skulle kännas om jag la på mig några kilo nu; kanske har jag fått bättre självkänsla med åldern (som nu är 35) och skulle kunna tycka om min kropp även om den vägde 75 kg.

    Elin – jag förstår precis vad du menar, jag skrev själv en liknande kommentar på en bild längre ner… men jag måste faktiskt säga att nu när jag ser min kropp i det här sammanhanget, tillsammans med alla andra bilder, så är mina ögon snällare!



