Victoria

29Apr10

22 år
180 cm
ca 75 kg



17 Responses to “Victoria”

  1. Åh vilka snygga former. Och gud vilken snygg mage, hoppas att du är riktigt nöjd med den? Hela du är himla snygg helt enkelt.

  2. Vacker.

  3. 3 erik

    mycket vacker kropp

  4. 4 Kristin

    Wow, trodde inte jag skulle se nån här med samma mått som mig. Kul! Hoppas du är nöjd med din kropp! :)

  5. 5 Mia

    75 kg , skulle aldrig ha gissat det , du är lika lång som mig och lika smal vad jag kan se .. men jag väger 57 kg istället .
    Men oavsett !
    Du ser kanon ut :)

  6. Gorgeous!

  7. 7 Fredrik

    Vackra former och ben.
    Roligt att se så många vackra former på denna blogg.
    Förhoppningsvis så får man mod till att skicka in en egen bild.

  8. Vad kul, vi har samma längd och ålder, fast jag väger 65 kg. Men jag ser ut som du med, med lite mindre bröst bara, tror jag.
    Du är jätte snygg!

  9. Mycket fin tjej!

  10. 10 Vicky22

    Är jag som är på bilden. Tack alla fina människor för era snälla ord :)
    Det var nervöst när jag gick in här tidigare och såg att det var min tur idag kan jag lova!

    Har kämpat med självförtroendet en hel del i livet, men nu börjar äntligen de bra dagarna vara fler än de dåliga :).

  11. 11 Kajsa

    Så himla fin kropp,hoppas du är nöjd med den!Jättefina kurvor och allt :D

  12. 12 Jen

    Du har en mycket vacker figur tycker jag verkligen!

    Det får mig att fundera, du väger lika som jag men har 16 cm mer på längden, är lite kul att se hur en vikt kan te sig olika!

  13. Vicky…..du är hur vacker som helst!
    Oroa dig aldrig om det :)

  14. 14 Sarah

    Kul att få se en lång tjej! Själv 189 cm lång!

  15. 15 Vicky22

    Tack igen, verkligen värmande ord :)

  16. 16 N

    Så otroligt vacker kropp. Du ska vara väldigt nöjd!


  1. 1 Magar åt alla! « MagBloggen ™

