.

02Maj10

(Notera att det är personen på bilden som skrivit.)



14 Responses to “.”

  1. 2 Anki

    Hej.

    Jag blir så trist av din bild, det kjenns som om du bär mycke aggresjon gentemot din kropp.
    Jag håppas at du kan se din kropp från en annan vinkel en vakker dag :)
    Jag tycker åtminstånde at du har en klassisk feminin kropp! Vakker!

  2. 3 Kaia

    Åh, finaste! Blev helt glad av den här bilden.

  3. 4 Anders

    Återigen en jättefin kvinno- / mammakropp. Vad den här bloggen verkligen bevisar är väl att traditionella värderingar och normer kan fara och flyga – vi lever i en tid där alla kan och bör accepteras.. och acceptera. Du är stark och fin, kram.

    • 5 madde.

      vi lever i en tid då alla kan accepteras? Nej det gör vi inte. Om alla kunde acceptera sina medmänniskor så skulle inte hatet som växt fram under 00-talet existera. Det är ytterst få som accepterar andra och deras insidor och utsidor. Välldigt gullig kropp tjejen på bilden har förövrigt :)

  4. 6 hurryville

    BMI 32 och BMI 21 – olika BMI men lika fina, det är vad den här bloggen visar. Jag tycker det är fantastiskt!!

  5. 7 Susanne

    Ja, om det är fetma, det som syns på bilden, är det fint! En stark och vacker mammakropp, det finns inget härligare.

  6. 8 kackerlacka

    Grymmaste, finast, livgivande magen och oerhört stark bild. Agressiv men vacker. Tack för att Du är med tycker jag:-)

  7. 9 Therese

    Jättefin mammakropp! Du ska vara stolt över vad den lyckats åstadkomma.

    Jag har länkat till Kroppsbildsbloggen i ett inlägg som föddes ur en annons jag såg på spårvagnen imorse. Det är så skönt att det finns oaser som denna i dagens smal-och-snygg-hets.

  8. 10 Ellen

    Vilka fina proportioner!

  9. 11 Karin

    Tycker du har jättefin kropp, hoppas du är stolt över den :)

  10. 12 Linnea

    Jag tycker inte att det ser ut som att du har fetma. Jättefin!

  11. 13 klara

    Så vacker!

  12. 14 KalleKula21

    Fantastiskt vacker kropp, snyggaste på hela sidan! Sjukt ideal samhället har på kroppar, då främst kvinnokroppar. Var stolt med det du har, för det ÄR vackert!



