Maria

05Maj10

22 år
167 cm
Vikt: 65
BMI: 23.3

Jag har tyckt dåligt om min kropp så länge som jag kan minnas, och det är först nu när jag är 22 som jag faktiskt börjar att gilla den, inser att den är helt okej endå när allt kommer omkring  =)



18 Responses to “Maria”

  1. 1 Fredrik

    Jag tycker din kropp är vacker :)

  2. Helt underbar kropp ju :) Var stolt :D

  3. 3 Marie

    Jättefin kropp ju! Du skall verkligen tycka om den. Superfina bröst har du!

  4. 4 Linda

    ”Helt okej”? Herregud, du har verkligen en skitsnygg kropp! Jag menar det! Slösa inte mer tid på att ogilla den för det är en total waste! :- )

  5. 5 Nilla

    Tycker att det är så intressant att se hur en med samma längd och vikt(64kg) som jag ser ut.
    Så olika vi är. Helt olika kroppsformer. Konstigt egentligen!
    Du har en jätte fin kropp!

  6. 6 Fia

    önskar jag oxå såg ut så… 21 år å är lika lång som dig men väger 92. men folk tror att jag väger typ 70.. förstår inte hur det går ihop… men du ska vara stolt över din kropp, det e poppis bland killar:P (säger ngn att du ska gå ner så fråga om de har ett sjukt ideal! ) du ska självklart gilla din kropp, förstör den inte! tack för att du la upp så vi får se mer än modeller! :)

  7. 7 mellamo

    vi har nästan samma siffror och ser typ likadana ut! Fräckt! fast du är ju ganska mycket brunare än jag! Jag tycker vi är sjukt snygga!

  8. 8 C

    Du kropp är jättefin, du kan vara stolt över den :)

  9. 9 Therese

    Du är jättefin!

  10. 10 Linn

    Åh, jag har ju typ samma siffror och kroppsform som du. Hoppas jag också ser ut som du!

  11. 11 Kaia

    Jättefin!

  12. 12 kackerlacka

    Jettefin och visst är det skönt att tänka okej om sig själv:-)

  13. 13 Anna-Karin

    Vilken skön kropp! Blir ju lätt avundsjuk ju!

  14. 14 tone Voss

    Vilken jättefin kropp

  15. 15 Krille

    Du har verkligen en helt underbar kropp :)

  16. 16 Freja

    Absolut jättefin!

  17. 17 tildaf

    Vad fin! Du påminner mig om någon klassisk staty eller målning.

  18. 18 Adde

    ”tappetklister under mina skor, du är så mycket vackrare än vad du tror..”(musik Jumper)



