Katarina

06Maj10

26 år
168 cm
66 kg
BMI: 23

Konstant kroppsnoja trots att jag borde vara galet nöjd. Var kommer de tankarna från?



15 Responses to “Katarina”

  1. 1 VIragolady

    Men inte behöver du ha nån kroppsnoja!! Tycker du är jättesöt :)

  2. Tycker också du ska vara galet nöjd! :D *tummen upp*

  3. 3 Fredrik

    2 meningar: Väldigt vacker.
    Någon typ av kroppsnoja har vi nog alla.

  4. 4 Vicky22

    Du är otroligt fin :)

  5. 5 Catrine

    Åh, här känner jag igen mig – längd, vikt, kroppsform. Vi är jättesnygga ju – gillar midjan och klyftan extra!

  6. 6 kackerlacka

    Noja…ja från alla knasiga normer och size 0 komplex kanske. Usch, gillar dem inte men jag har skitnojan jag med. Du är smart som vet att du inte behöver vara nojig rftersom du är kanonfin.:)

  7. 7 CH

    Vilken härlig bild (lite 60-tal över det hela), vilken härlig tjej (mysig hela du)!

  8. 8 Janne

    Snygging där…

  9. 9 Henrik

    Vad vacker du är!

  10. 10 madde.

    du är fin!

  11. 11 Lindy

    oj, vad fin! :)

  12. 12 carolinewentzel

    Intressant och annorlunda blogg.
    Jag läste någonstans i bloggen att de här med dagens smala ideal, visst påverkas man säkert från media osv. Men jag tror det sitter i huvudet mer eller mindre från början, eller på mig gör det de iaf. Det spelar ingen roll vad någon annan säger om min kropp utan det är min egen bild av min kropp som spelar roll i mitt huvud. Så har det alltid varit och kommer nog alltid tyvärr att vara.

  13. Du BORDE vara galet nöjd! :)

  14. 14 Amanda

    Du var ruskigt söt!

  15. 15 Karin

    Du är superfin! Vi har i princip samma siffror, och jag önskar att jag kunde se lika positivt på min kropp, som jag gör på din! Ibland går det, ibland inte. Hoppas vi båda kan släppa våra nojjor och vara så galet nöjda som vi borde vara!



