.

10Maj10

24
185 cm
ca 63kg
BMI: 18,4

Min kropp, helt enkelt. Tyvärr fick vi inte med insidan som förhoppningsvis kan väga upp mina fysiska brister en aning.



16 Responses to “.”

  1. 1 lillnettan

    Jaha, vilka brister då, undrade jag spontant. :-) Jag har då alltid kastat extra blickar efter killar med just din kroppsform och är numera gift med en lång, smal grabb. Jag tycker du är jättefin, helt enkelt!

  2. 2 Emma

    säger samma som lilnettan. långa smala killar är också det jag tycker är snyggast (om man nu bara ska gå på det rent yttliga). du har jätte fin kropp!

  3. 3 Sara

    Jag håller med, tycker inte alls att du har några fysiska brister!

  4. 4 3pa2

    Lillnettans inlägg kunde varit skrivit av mej.
    Min 63åriga ”Gubbe” har varken kutrygg eller ölmage, är lika smal och spänstig, rask i stegen som vilken 24åring som helst. Han har alltid varit lång och smal, helt underbar.

  5. 5 Helena

    Jag tycker att du är väldigt fin! Tänk aldrig brister, tänk tillgångar :) //

  6. Jag ser inte problemet med en kropp som är lång med smal midja och breda axlar …? Jättefin, ju!

  7. 7 Julia

    Du har en jättevacker kropp! Breda axlar och långa ben, mmm.

  8. 8 Ida-Lisa

    Du ser ut som min pojkvän i kroppen. Jättefint! Jag älskar hans kropp =)

  9. 9 emma

    inga fysiska brister så långt mitt öga kan nå iallafall!

  10. Väldigt fin! Tycker också det är fint med långa, smala killar.

  11. Du ser ut som en långdistanslöpare, tror att du är ngn som är/kan bli väldigt uthållig i sport! :-)

  12. 12 Annika

    Var snäll mot dig själv vännen! Som tidigare nämnt, tänk inte brister utan vänd det till tillgångar.

  13. 13 Tess

    Wow, vilka jättevackra axlar du har!

  14. 14 Belle

    Som alla sagt ovan; brister? Tss tss, finns inte! Tycker att du ser vacker ut!

  15. 15 malin (inkorrekt)

    Jag säger som alla andra, vilka brister? Du är vacker.

  16. 16 LoveLee

    Tycker du har en riktigt fin kropp, och humor tycks du ha så det räcker! :D



