Eva

14Maj10

Trebarnsmor, 48 år, 168 cm, 59 kg, BMI 21



9 Responses to “Eva”

  1. 1 Ace

    Vackert och verkligt :)

  2. 2 Malin

    Jag gillar hur ljuset faller på dig. Det får bilden att likna en vacker tavla. :)

  3. 3 Linda

    Jättefin! Verkligen! :)

  4. 4 ola

    Naturlig och fin bild. Vi behöver fler sådana bilder.

  5. 5 Kaia

    Jätteroligt med bilder på er som fött barn också! Fler sådana här bilder, tack!

  6. 6 Ullis

    Känner verkligen igen mej i dej…Är dock ”bara” 35 år, men har fött 2 stora barn..Har en likadan mage som dej. Har med åren lärt mej att acceptera hur den ser ut. Har ju trots allt fått 2 guldklimpar :) Underbart iaf, mer såna bilder :)

  7. 7 kackerlacka

    Natures beauties, så är det och du är en av dem:)

  8. 8 tempelgudinnan

    en kropp som liknar min, fast jag är också ”bara” 35… antar att man får en sådan där mage ibland när man får barn.Kanske pga av att mina barn varit så stora.. fast med träning nu så börjar jag fylla ut lite med muskler under huden, å trivs bättre å bättre ändå. Jättevackert ljus på bilderna! Skulle inte gissat på att du var 38 faktiskt, snarare mkt yngre. Tack för ditt mod! Ska försöka skrapa ihop lite själv åxå.. snaaart…

  9. Du är vacker!



