Anna

16Maj10

26 år
ca 168 cm
BMI: ca 30



11 Responses to “Anna”

  1. 1 Ace

    Supersöt :)

  2. 2 lillnettan

    Undrar avundsjukt varför inte jag ser så där snygg ut i MIN bikini. :-D Du har jättefin kropp!

  3. 3 Sofia

    30?! Dummaste jag hört, du är ju jättenätt! Hur snygg som helst. :)

  4. Supersnygg!

  5. 5 kackerlacka

    Snygg bikini & vilken fiiin mage du har. Ja hela du såklart:-)

  6. 6 Ellen

    Vilka otroligt snygga ben! :-)

  7. 7 tempelgudinnan

    VACKER! Verkligen! Sexig, om jag får säga det. (fast jag inte är bi, så kan jag väl ändå se sånt) Fattar inte heller alls att du ska föreställa ha 30 i BMI.. men kommer inte att kommentar BMI längre tror jag, för det är ju verkligen verkligen ett skitsystem.. (som knappast fungerar överhuvudtaget ändå) Var stolt och glad över din fina kropp! Ta väl hand om den. Vi får ju bara en och ett liv.. njut av det!

  8. 8 Ellix

    Otroligt vacker kropp..Du ska verkligen vara nöjd.

  9. 9 Alex

    Det är såhär man på nåt sätt inser, hur korkat det är att säga att man har preferenser när det gäller utssende. Jag har liksom trott att jag haft det både vad gäller killar och tjejer. För jag gillar allt som är snyggt och vackert, mysigt, och sexigt. Och inget av det ser särskilt likadant ut från gång till gång.

    Och att bmi 30 kan se ut så här, och tjejen på bilden är ju inte alls ”fet” som väl bmi 30 ska betyda. Har en kompis, kampsportare, knappt ett uns fett på kroppen, men med bmi närmare 29…snygg är han förvisso, men det är du med!

  10. 10 Man 32

    Jättefin kropp!

  11. Absolut inget fel på dig. Ljuvlig mage!



