Christoffer

18Maj10

20 år
190 cm
105-110 kg (har inte vägt mig på länge)
BMI: 29.1-30.5



10 Responses to “Christoffer”

  1. 1 K

    Oh, modig bild, och jättefin kropp! Schysst med tatueringar, och helt enkelt väldigt fin kropp! Hoppas du är nöjd med och mår bra i den!

  2. 2 Johanna

    Väldigt fin! Bmi 30? Du är ju inte det minsta överviktig. Efter en titt på den här sidan ska jag nog ge upp allt som heter bmi och kg, betyder ju uppenbarligen ingenting.

  3. 3 k

    kan bara hålla med, efter att ha sett den här bilden har det återigen bevisats att bmi inte betyder någonting. jättefina proportioner och fantastiskt fint med tatueringar!

  4. 4 Christoffer

    Tackar och bockar. Oturligt nog har jag svart att va nojd med min kropp. Men efter att jag borjat tappa nagra kilon och era kommentarer sa ar det lite lattare :)

  5. 5 heltgalen

    fy faaan… helt jävla fantastisk kropp. du ska vara vansinnigt glad den är awesome och sparka den där förbannade jävla bmi åt helvete. keep it up.. you’re a hottie dude!! :D

  6. 7 Linda

    ett ord: Najs!

  7. 8 Härskarinna

    Ju mer jag ser på den här sidan, desto mer inser jag att BMI-talen egentligen inte säger någonting. Att du skulle vara överviktig är ju skrattretande.

  8. 9 Marie

    Håller med föregående talare, schysst kropp ju! Du skall absolut vara nöjd. Jag gillar.

  9. 10 Alva

    Du är grymt snygg!



