.

22Maj10

22 år
58-59 kg
170 cm
BMI: 20,5



12 Responses to “.”

  1. 1 ella

    vi har samma kroppsmått du och jag. jag tycker du är hur snygg som helst! när jag ser på mig själv nästa gång i spegeln ska jag försöka komma ihåg dej och kanske kunna tänka lite mer positivt om mig!

  2. 2 Ace

    Snygging.

  3. Shit vilka snygga ben du har! :D

  4. 4 Johanna

    Min första tanke var bara: wow! Snygg! Hoppas du är stolt för det borde du vara.

  5. 5 Erik T

    Otroligt fin kropp!
    Den ska du vara glad över =)

  6. 6 Kristin

    Så hade jag GÄRNA sett ut! :)

  7. 7 Love

    Du är verkligen jättefin!

    Det skiljer bara nån centimeter och nåt kilo mellan oss, så hur kan jag tycka att din kropp är helt fantastisk och att du borde vara skitnöjd, medan jag nojjar som bara den över min egen? Helt sjukt.

  8. 8 Fredrik

    Vilken otroligt vacker kropp.
    Hoppas du trivs i det vackra templet :)

  9. 9 Niklas

    Wow.. bara wow! Jättesnygg!

  10. 10 Maja-Lisa

    vi har verkligen exakt samma mått och kroppar.. blev så otroligt förvånad över att vara så lika..!
    Jag vet inte hur du känner för din kropp, men jag brottas ständigt med min. Men din är fin!
    Kram

  11. 11 hanna

    Ju mer man kollar på dessa bilder. desto uppenbarare blir det hur sjukt kroppsidealet är. Detta är i princip min bild av en person som är ”idealiskt smal” (i mina ögon), och så som jag tror att man ser ut om man är ”normalviktig” enligt BMI. Så inser man att hon faktiskt ”bara” har 20,5, vilket enligt vissa ju är jättenära undervikt.

    Jag menar absolut ingenting mot denna tjej, hon är jättefin och jag menar absolut inte att hon bör gå upp i vikt eller ser supersmal ut. Men det är ganska sjukt att inse att min bild av normal, som jag ändå tycker ligger ganska långt från supersmala modeller, fortfarande är på gränsen till för smalt. Tänker på alla som ligger inom normal-BMI, men kanske i överkant, som jag säkert sett som ”tjocka” och ohälsosamma, fast det varit något fel alls på deras utseende.

  12. 12 Jony

    Perfekt är det enda ordet



