Tålamod

24Maj10

Jag har fått lite mail från folk som undrar vart deras bilder tagit vägen. Oroa er inte — alla bilder kommer upp! Det kom jättemånga bilder ganska länge, vilket är kul men betyder att det blir lite köbildning. Jag lägger upp alla i tur och ordning, jag lovar.



5 Responses to “Tålamod”

  1. 1 tina

    varför kan du inte lägga upp några styckna på en gång istället för en i taget?

    • 2 Julia

      Jag förbereder och tidsstyr ett gäng inlägg åt gången. Jag förstår inte riktigt vad det skulle göra för skillnad om det kom ett gäng samtidigt och sen inga på ett tag, eller regelbundet en i taget?

      • 3 tina

        för om de kanske kommer två inlägg om dan kanske.. istället för ett varannan dag så blir de ”roligare” å kika in på sidan

      • 4 Julia

        Poängen är att det innebär en del jobb att göra inlägg.

  2. 5 Håkan

    Jag tycker du gör det bra som du gör nu, fortsätt med det.



