Monica

26Maj10

41år
72 kg
169 cm
BMI: 25,2 (övervikt)



18 Responses to “Monica”

  1. Oj! :) Hoppas du trivs i din kropp, den är fin tycker jag!

  2. 2 Ellen

    41 år? Wow!

  3. 3 Elli

    Wow vilka höfter! Skitvackra!

  4. 4 Viola

    Alltså jag bryter ihop, så sinnessjukt snygg kropp! Jag hoppas också verkligen att du är nöjd!

  5. 5 Pantoufle

    41 år och ändå så fast i kroppen?!
    Jag är både imponerad och avundsjuk. Dessutom har du en midja som inte går av för hackor!

  6. 6 Missne

    Wow… o.o Bara wow.

  7. Så himla fin! :) Jag hoppas du är jättenöjd med din kropp!

  8. 8 madde.

    måste hålla med alla de andra. så himla fin kropp!

  9. 9 Helena

    Superhet kropp! Skulle vara så sjukt stolt om ja såg ut som du när jag var 41 år gammal! skulle inte reagerat om de stått 21 år :-)

  10. 10 karin

    Sjuuuukt fin!

  11. Fantastiskt fin kropp. Underbara höfter och mage!

  12. 12 Viragolady

    Du ser jättefin ut!! och väldigt söta underkläder :)

  13. 13 Janne

    Du är jättesnygg, så härligt med denna sida, lyfter verkligen fram de verkliga kropparna precis som det ska vara, de är som med bilar, alla gillar inte en o samma bil, en del är stora o kantiga, en del runda o små o allt däremellan.

    Det är som att personligheten lyfts fram med alla dessa kroppar, helt jävla underbart, kan bara säga, helt jävla underbart :-)

  14. 14 Susanne

    Jag håller med Janne, både i kommentaren till Monica här ovan, )du är SÅ FIN och mina ögon blir så glada av dina kurvor!!!) och i att det är personligheten och människors egenheter som gör dem vackra och unika. Det lyfts fram på den här sidan så tydligt och jag blir glad varje gång jag går in och kollar. På köpet har jag lättat upp i min syn på min egen kropp, och ffg på länge är det nära till acceptans, jag tror t o m jag börjar gilla hur den ser ut. Den här sidan är verkligen SÅ BRA.

  15. 15 Lasse

    Du är en 41-åring med en oerhört vacker kropp, var rädd om den!

  16. 16 Adde

    Hej!Hej Monicka! Hej på Dig Monicka!

  17. 17 Hanna

    41? Jag trodde du var strax över tjugo. Nu blev jag mycket förvirrad och måste omvärdera hur jag tänker på folks kroppar kanske…

  18. 18 sophieberg

    Helt otroligt vad vacker.



