.

28Maj10

18 år
170 cm
65 kg
BMI: 22.5



16 Responses to “.”

  1. 1 Fredrik

    Vilka vackra former du har.

  2. 2 ella

    vacker! var stolt över din figur!

  3. Wow, det är allt jag har att säga.. WOW!

  4. 5 S

    Min drömkropp!

  5. 6 t

    Fantastiskt kvinnlig och tokigt vacker!

  6. 7 Malin

    Otroligt vacker kropp alltså!

  7. 8 Emma

    jätte fin kropp !

  8. 9 K

    SÅ fin och härlig kropp! Du är supersnygg! Hoppas du trivs med och tycker om dig själv!

  9. 10 Anonym

    Gud vad glad jag blir när jag läser alla kommentarer om min kropp!
    Det peppar mig verkligen till att våga stranden den här sommaren. :)
    TACK! :)

    • 11 kimchristopherbengtsson

      Du är helt sagolik. Du är en otroligt vacker kvinna. Så var stolt över dig själv. Njut av stranden i sommar :)

  10. Vilken fin kropp du har! Var stolt över den! :)

  11. Herre gud va vacker…

  12. 14 Lasse

    Vacker, Du är hur fin som helst!

  13. 15 kackerlacka

    Vad fin du är. Jag säger bara That tummy, fantastisk!

  14. 16 rebecca

    jag tycker du har otroligt vacker kropp. du borde vara stolt över den :)



