Sofia

30Maj10

23
175 cm
68 kg
BMI: 22.2



10 Responses to “Sofia”

  1. 1 lina

    jätte fin kropp!

  2. 2 mallan

    fin kropp! härligt långa ben!

  3. Håller absolut med!

  4. 4 emma

    oh, tummen upp för att du visar både fram- och baksidan av din kropp! att jag inte tänkte på det när jag själv skickade in bild. fin och slank kropp.

  5. 5 Susanne

    Fining!!!

  6. 6 kackerlacka

    Håller med 2an; vilka ben:) och gillar också att det är fram och bak bild.

  7. 7 Elin

    snygg mage och smalben!

  8. 8 Lasse

    Jag tycker hela Du – framsida såväl som baksida – är helt fantastiskt vacker!

  9. 9 hon på bilden

    Tack för alla kommentarer.
    Jag skickade med en kort text till min bild, men den kom inte med.
    I texten skrev jag varför jag tog bilden både fram och bak.
    Jag är nöjd med min kropp, det enda jag ”ogillar” är rumpan. Önskar att den vore mer putig och mindre platt bara.

    Men tack alla!

    • Oj, sorry, jag måste missat att ta med den – vill du att jag lägger till den nu?



