Håkan

03Jun10

61 år
82 kg
169 cm
BMI: högt



10 Responses to “Håkan”

  1. Härligt! Glatt humör och snygga ben! :)

  2. 2 kackerlacka

    Gött leende där:) Finfin!

  3. 3 Malin

    Roligt med en man också! Unga tjejer är annars så överrepresenterade här. Glad och härlig bild. :)

  4. 4 Johanna

    Härligt leende och snygga ben! Skön utstrålning som gör en glad :)

  5. 5 Jenny

    Härligt! Ser pigg och glad ut. Heja heja:)

  6. 6 jenny

    du är jättefin Håkan!
    keep up the good work

  7. 7 Elin

    Härlig bild! du är fräsch för din ålder, ser pigg och välmående ut. Snygga ben! Gillar utstrålningen och självförtroendet lyser igenom. Modigt!

  8. 8 emma

    som tidigare skrivits, härligt att se en bild som sticker ut gentemot alla bilder på unga tjejer. inget fel med unga tjejer såklart (jag är en av dem) men mångfald är ju alltid glädjande. och glad, det blir jag verkligen när jag ser dig och din bild.

  9. 9 Ellix

    Hoppas verkligen att jag har lika snygga ben som du, när jag är 61år ;-)
    Du ser väldigt välmående och glad ut…hoppas du är nöjd med din kropp!

  10. Roligt att se en man med självförtroende ställer upp! Kämpa på och stå för den du är precis som nu så kommer du att gå långt!!!



