Ida

09Jun10

172 cm
ca 65 kg
BMI: 22

Såhär ser jag ut, minimala bröst och tror det mesta av min vikt sitter över rumpan, låren och eventuellt på överarmarna.



17 Responses to “Ida”

  1. 1 lillnettan

    Du ser ut som en gymnast eller simmare. :) Jättefin kropp!

  2. Tycker du har fin kropp! Snygga ben! :)

  3. tycker absolut att din kropps är skitfin! ser ut som en gymnast!

  4. Jag tycker du är fantastiskt snygg! Var stolt :)

  5. Jättefin kropp. har inget mer att tillägga än att hålla med övriga :-)

  6. 6 elsa

    Åh så fin! Du ser verkligen vältränad ut!

  7. 7 Hanna

    Vad roligt att se någon med precis samma kroppsbyggnad och nästan samma längd/vikt som en själv!
    Tycker du ser superfin ut!

  8. 8 kackerlacka

    Och fin är du!

  9. 9 en_pojkman

    Jag tycker du ser helt fantastisk ut!

  10. 10 Johanna

    Du ser atletisk ut, väldigt snygg! Det finns många fördelar med små bröst :)

  11. 11 Lasse

    Ida, Du har oerhört fina former, välskapt helt enkelt!
    Grattis till Din fina kropp!

  12. 12 My

    Du får det att låta som att små bröst är något negativt? Du har ju grymma bröst! (Jag har DD som började hänga redan vid 23 års ålder – sådärkul.)

  13. 13 dj

    Vilken booty:) håller med nån annan som skrev, du ser väldigt atletiskt ut! Jättefin! DJ

  14. Åh… du är ju superfin!

  15. Din kropp påminner mig om Sookie i True Blood av någon anledning :)

  16. 16 Annika

    Fantastisk stjärt! :D

  17. 17 Therese

    Wow, din kropp ser ut som min! TACK TACK TACK för att du postade denna bild, nu ser jag hur jävla skitsnygg din kropp är & förhoppningsvis kan jag nu tycka samma om min. Ha det bäst och tvivla aldrig på din kropp.



