Sara

11Jun10

24år
170cm
79kg
BMI: 27



37 Responses to “Sara”

  1. 1 Martina

    Svårt att tro att du skulle vara överviktig, jätte snygg kropp, men fina kurvor:) Vet inte riktigt vad jag ska tycka om BMI

  2. Håller med föregående, vikt säger ingenting. Lika många kilo kan ju dessutom se otroligt olika ut på olika människor.

  3. Ännu ett lysande exempel på hur BMI inte betyder ett smack.

    Du är inte överviktigt – du är vacker och normal. Din kropp är mycket fin, tack för att du delar med dig!

  4. 4 Ellen

    Wow vilken drömkropp!

  5. 5 Ulrika

    Wow vilken JÄTTESNYGG kropp! Bmi är verkligen ingenting att lita på, du är hur läcker som helst, jag skulle adrig säga att du ser överviktig ut.

  6. Gu’ va snygg du är! Jättefin!

  7. Håller med Ellen – WOW!
    Superfin kropp! :)

  8. 8 Hanna

    Wow! jag tänkte; det där är en idealkropp och såg att vi hade nästan exakt samma mått fast jag är 2 cm kortare, så det är ju jättespännande.

  9. 9 Lasse

    Sara, jag kan bara gratulera Dig – Din kropp är fantastisk!
    Var rädd om den! :-)

  10. 10 Jessica

    Oj, vad konstigt, vi är lika långa, väger samma och har rätt lika kroppsform. Din kropp är enormt vacker och själv känner jag mig alltid så himla tjock. Kanske dags att omvärdera min syn på mig själv. Tack för de :)

  11. 11 Amelie

    ååh va fin !!! Den här kroppen hade jag velat ha !! ändå är det många som säger till mig att jag har platt mage och modellkropp men kurvor is da shiiit !! Jättevacker !

  12. 12 Tina

    Wow! jag är 10cm längre, väger 10 kg mer och har samma bmi – ser nästan exakt samma ut :) jag älskar den här sidan!

  13. 13 elli

    GUUUUUD, jag vill också ha en så fantastiskt vacker kropp som du! Hoppas du är nöjd och stolt med och över den!
    BMI är verkligen så jävla fel mått!

  14. 14 Lina

    men, sådär ser ju jag också ut, nästan i allafall. och du är ju vrålsnygg!

  15. Wow wow wow! Vilken kropp. Jag är någon cm kortare och nåt kilo mindre, men du ser ut som en fotomodell och jag ser verkligen inte så fin ut. Var stolt över din kropp. Den är fantastisk!!!

  16. 16 My

    Jistanes, jag är helt förvirrad – jag gissade att en tjej i din storlek skulle väga kanske 63-65 kg; d.v.s. jag har ingen viktkoll. Din kropp är hur som helst väldigt vacker – precis som alla våra kroppar är!

  17. 17 Elin

    vilken super smashing kropp! Verkligen kvinnlig och fin. snygga bröst, armar, ja allt. Du är perfekt, njut!

  18. VIlken snygg kropp!

  19. 19 Anna-Maria

    Gick ned från 90 till 80 kg förra sommaren. Är några centimeter längre än dig men inte såg jag ut sådär! Kände mig fortfarande fet och oformlig och gick sedermera upp kilona igen och tycker jag ser likadan ut, vilket som.

  20. 20 Nilla

    Så snygg kropp. Och vilka tuttar…. sådana vill jag också ha igen. Mina försvann med liten.

  21. 21 Malin

    OMG, fiiin kropp!! :D

  22. 22 Ellix

    Vilken otroligt vacker kropp. Gud va jag blir avis ;-)
    Hoppas du är glad och stolt över den. Får man fråga om du tränar nåt speciellt?
    Kramar

  23. 23 kackerlacka

    Du är dunderfin…konstigt, det borde jag också vara då eftersom vi har liknande siffror…Njut av att du har en kanonfin kropp och hoppas du får vara helfri från kroppsnojor i sommar. Du behöver verkligen inte ha några!

  24. 24 Sara

    Åhh så glad jag blir när jag läser alla jättefina kommentarer!!! I bagaget ligger ätstörningar, kroppsnojjor och allmänt negativa känslor för min kropp men nu börjar jag äntligen se mig själv med andras ögon och inse att jag faktiskt är fin. Och denhär sidan hjälper absolut!
    Till Ellix som undrade om jag tränar nått speciellt: Är brevbärare så det blir spring i trappor och sen även friskis där jag tränar både på gym och går på pass 4-5 dagar i veckan.
    Tack än en gång för alla underbara kommentarer!

  25. 25 sandranordin

    Gud ändå så snygg kropp! Galet! : )

  26. Herregud, var sitter dina kilon egentligen? Kan inte förstå att du skulle räknas som överviktig :o

  27. 27 linäa

    Men fuck BMI. Du är aaaassnygg!!!

  28. 28 Anna

    Du har en helt fantastisk kropp, tränad men ändå kurvig. Du ser ut som jag vill se ut!!

  29. 29 Evelina

    Du har en jättefin kropp! och det där med BMI är bara skitsnack!

  30. 30 Åsa

    Så himla snygg kropp.

    Jag tror att det här är det bästa argumentet på länge för att ”en kropp i rörelse blir snygg” eftersom jag tror att det är dina muskler (mest ben-) som väger. Jag har aldrig haft snyggare kropp än när jag var brevbärare med 30 portar utan hiss och 3-5 våningar :)

  31. 31 Elin

    snygga ben! smalbenen är verkligen hotta. snygga knän och väna fotleder. your lookin good! bra proportioner.

  32. 32 Lene

    Du är verkligen ”drop dead gorgeous!”

    /Lene

  33. 33 Rose-Marie

    Nä nu fick jag mig en tankeställare. Är 60 år 170 cm väger 70 kg och tycker jag är tjock och äcklig. BMI är 24 ung. men det hjälps inte. Vägde 56 kg som ung. Du är ju skitsnygg ju, precis lagom. Större bröst än jag men de kan väl knappast väga 9 kg. Tack! Med min ålder och 4 barnfödslar kanske jag inte behöver gömma mig längre (är änka sen 4 år).

  34. 34 Lotta

    Jag bara gapar när BMI kan påstå att du är överviktig. Du har en kropp att avundas! Shit. Vilken kropp! Det är bara att gratulera.

  35. Riktigt fin kropp! Där ser man att man inte ska stirra sig blind på kg eller BMI, man ska titta på sin kropp och framförallt känna efter hur man mår! :)

  36. 36 Emsi

    Fantastiskt vacker. Blev alldeles glad när jag såg bilden. Sen att det råkade stå ett BMI som enligt den skalan är överviktig. Tror att många som räknar ut sitt BMI och får det till en överviktssiffra (över 25 eller vad det nu är) ser ett likamedtecken mellan sin vikt och övervikt oavsett hur kroppen ser ut.

    Tjejen på bilden, man ser ju så sjukt tydligt att hon inte föreställer övervikt. Du (tjejen på bilden) tränar och det är klart att musklerna väger, och förstås gör den extra stark, vilket i sig lyser igenom och gör den ännu vackrare.

    Vi är lika långa, jag har legat på din vikt och såg ut som något som nog kan betecknas som övervikt, eller mullig, tjock eller what ever. Jag tränade (och tränar) nämligen inte alls, eller brevbärarsprang i trappor. Nu väger jag 8 kilo mindre än du, och jag har inte en superfin, frisk och fräsch kropp som du, så vikten… ja, som avhandlat, säger inte allt.

    Jag jobbar på att rätta till mitt liv, och jag tror och hoppas att jag någongång kommer få en lika fin kropp som du (har sett väldigt många fler fina kroppar i denna blogg, men jag letade nu upp en med likheter till mig.).

    Jag antar att du är nöjd med din kropp? Eller gillar den i alla fall, för jag kan spontant inte tänka mig annat (sen vet man förstås aldrig hur en viss person ser på sin kropp).

    Nu är det ju en gammal post jag kommenterar på, men jag tänkte passa på att undra var du köpt din bh eller vilket märke den har. Är inte säker, men vi kanske har liknande storlek och jag tycker det är ofantligt jobbigt att köpa och leta bh:ar…

  37. 37 Sara

    Hej Emsi!
    Först vill jag bara börja med att tacka för alla fina komplimanger, det värmer så oehört!
    Numera kan jag nog säga att jag är nöjd med min kropp, men det har tagit tid (har skrivit ett svar längre upp)! Den här sidan har absolut fått mig att inse att de flesta ser inte ut som spinkiga fotomodeller, även om det är lätt att inbilla sig det.

    Angående bh:n så har jag köpt den på Change. Vet inte var du bor men du kan gå in på change.com och leta upp butiker. Det är den enda affären jag handlar bh:ar i, relativt billiga om man inte vill punga ut med en 600-700kr i en lite finare butik. Tror jag betalde 300 eller 400kr, och det är det värt för att få en bh som sitter där den ska. Har 70H och det finns ju inte direkt på lindex eller så…
    Vill du ha en sportbh så är ”Champion underwire bra” den bästa. 75E passar mig där, den ska ju sitta lite tight och jag skulle tro att det är guds gåva, för brösten sitter på plats när man springer. Lyckan var total när jag hittade den!

    Stor kram till dig!



