.

14Jun10

21 år
157 cm
67 kg
BMI 27.2 (Övervikt)

Jag har alltid haft ganska så rejäla komplex över min kropp, men har bestämt mig för att nu får det vara nog. Här är jag! Såhär ser jag ut! Känner mig väldigt stolt över mig själv för att jag faktiskt vågade skicka in en bild.



17 Responses to “.”

  1. 1 Lizzie

    Du har absolut ingenting att skämmas för! Otroligt vacker ju! Skulle göra vad som helst för att ha så fina bröst och mycket kvinnlighet i formerna. (men jag blir inte sån även om jag äter upp mig) Sträck på dig och njut av din fina kropp!

  2. 2 K

    Helt rätt inställning! Och du har massor att vara stolt över – ditt mod OCH din fina kropp!

  3. 3 madde.

    jag har väntat väldigt länge på att det ska ploppa upp någon här med exakt samma kropp som mig. och se; här är du.
    och vi verkar ha exakt samma tankar. Jag har länge haft komplex men sen en tid tillbaka har det fan varit nog.
    Fortsätt i dom tankarna. du är fin och har verkligen inget att skämmas för.

  4. 4 Kaia

    Det ska du absolut vara stolt över! Du är jättefin, och att skicka in en bild hit är verkligen jätteläskigt, men känns bra också.

  5. 5 EvaP

    Jepp, du har rätt – nu får det fan i mig vara nog!

    Jag är 54 och tänker när jag ser alla fina kroppar att ”du är frisk och din kropp bär dig, du har fina former”. Sträck på dig och övervikt – pyttsan, det där BMI måste vara fel!

    Njut av sommaren och av din kropp, le mycket för det har en stor dragningskraft och smittar liksom av sig på både ditt sinne och din omgivning.

    Puss!

  6. 6 Elin

    Härligt kvinnliga former, du ser mjuk och go ut, på ett bra sätt! var stolt över dig själv, du duger alldeles utmärkt! =)

  7. 7 Man 32

    Jag tycker att du har en jättefin kropp.

  8. 8 C

    Du har en jättefin kropp, jag tycker definitivt du kan vara stolt över den :)

  9. Ja stolt ska du vara, för en sån snygg kropp har jag inte sett på länge :)

  10. 10 F

    Du har en otrolig fin kropp så du bör vara stolt över det :)

    // Kille, 21 år

  11. Gud vilken vacker kropp!

  12. Du är jättefin! Vilken underbar mage, och såna härliga proportioner på din kropp!

  13. 13 dj

    Jättefina former! Blir allt lite avundsjuk på brösten, men som sagt, mina små hallon duger dom med, haha! Du ska vara jättestolt att du vågade skicka in din bild, du ska vara stolt överhuvudtaget, du har en jättefin kropp gumman. kram ”DJ”

  14. 14 Adde

    Du har en mysig kropp. Du är vackrare än vad du tror.

  15. 15 socker

    Du har en underbart fin kropp som du skall vara stolt över :)

  16. 16 Elin

    Jag har nästan exakt samma kroppsmått som dig. BMI säger överviktig men jag har lärt mig att säga vacker, och det är verkligen du också! Jättefin!

  17. 17 Anna

    Överviktig? Snygg kropp, och vad jag kan se så verkar du ha en grymt snygg hy



