.

22Jun10
18 år
167 cm
66 kg


15 Responses to “.”

  1. Så fin! Jättefina kurvor! Kvinnlig :)

  2. Vad vacker du är och vad starkt gjort att skicka in en bild =)

  3. 3 L

    Jäkar du har en vacker kropp! Skitfina bröst!

  4. 4 Elin

    Jag har blivit bättre på att se när folk är i min storlek. Det enda som skiljer mellan oss är ett kilo och jag tänkte direkt: Det där liknar nog allt mig. Samtidigt som jag tyckte att det såg bra ut! Jag känner verkligen att jag med hjälp av denna sidan blivit bättre på att se på kroppar på ett minde fördömmande sätt.

  5. 5 Nilla

    Tänkte precis som Elin… trodde nästan att det var jag. Det kilo som skilöljer oss åt sitter nog i dina tuttar. Men annars är det ungefär det samma.
    Tror jag… känns som om man har dålig koll på kilon i verkligheten. Alla ser mindre ut än vad de väger tycker jag.

  6. 6 Jenny

    Otroligt fin kropp! Såå fina proportioner har du! Hoppas du är stolt över din kropp. kram

  7. 7 Elin2

    kropp lik min! alltid kul att se, man tror man är ensam ibland om en viss kroppsform. dock väger jag typ 10 kg mer.

    Du är ju skitsnygg! vilka bröst! :O drömkropp tycker min kille…det ska ju vara lite att ta i! :) kvinnligt och mjukt och mysigt.

  8. 8 sassa

    myskropp :)

  9. 9 Lina

    Jag ser typ likadan ut i kroppen som du. Och som många andra säger så tycker man tjejen på bilden är fin men man fattar inte att man själv är det om man ser likadan ut. Det där med BMI är bara knas. Modigt att skicka in bild. Jag har funderat på det men vet inte än om det blir av. :)

  10. 10 tempelgudinnan

    tokigt snygg kropp! Du ser ju ut som en sådan där klassisk gudinna ju! Skulle gärna se ut som du, men nu ser jag inte sån ut, även om jag går upp i vikt. Så jag ser väl fin ut som jag är med.. Men alltid varit lite avundsjuk på sådär kurviga kroppar! Hoppas du är stolt och glad! Sträck på dig och njut!

  11. 11 Adde

    Du ser jättebra ut!

  12. 12 Lasse

    Grattis till att ha blivit begåvad med en ljuvligt vacker kroppshydda, Du är jättefin!

  13. 13 Lasse

    Kvinnlig, snygg . bedårande vacker. Härligt att se.Du ser ut att bara le hela du med kroppen.

  14. cool ide med denna blogg, och alla är så modiga.

  15. 15 LoveLee

    Vilken härligt vacker kropp du har! Och en underbart fin mage! :D



