.

24Jun10

24 år
164 cm
73 kg
BMI 27,1 (övervikt)



15 Responses to “.”

  1. Snyggo! Vi är typ likadana du och jag. :D

  2. 2 Maria

    Jaettefin kropp.

  3. 3 sassa

    omg, du ser verkligen inte överviktig ut :o ser lättare ut än du är. jag är ungefär lika lång som du och väger typ 55, skulle gissa på att du vägde typ 63 om man jämför med min kropp o.O kanske skillnaden i vikten typ beror på att du har större bröst än mej.. aja, du ser väldigt fast ut i kroppen och hyn också apropå ingenting!

  4. 4 Linda

    Du är smalare än jag men väger mer. :O BMI är verkligen kasst.
    Du är jättesnygg!

  5. 5 lillnettan

    Åh, roligt – tänkte direkt att hon liknar mig fast är smalare, fast vi hade nästan samma ”siffror” ändå visade det sig.

  6. Väldigt fina former måste jag säga. Väldigt söt och mysig mage med ;)

  7. 7 Kaia

    Jättefin!

  8. Du är jättefin! :)

  9. 9 kackerlacka

    Ah, det är helt stört att du skulle vara överviktig. Jag har nästan samma bmi som du och tänker att jag är såå överviktig men när jag ser dig och ditt bmi så tänker jag att det är fel. Du är superfin, fint proportionerad och jag kanske ska försöka tänka så om mig själv också:) Tack!!

  10. 10 Josefin

    Det är lite fascinerande…jag tycker inte det är så stor skillnad på se senaste 8 bilderna/kropparna men tittar man på siffrorna skiljer det enormt mycket. Ett starkt bevis på att man inte ska titta sig blind på just siffror, de säger ju ingenting om hur man ser ut eller är byggd.

    • 11 emma

      tänkte precis detsamma att det är lustigt att kropparna ser relativt lika ut men att siffrorna skiljer så! tänkvärt.

    • 12 Jen

      Ja jag håller verkligen med dig! det som är otäckt som många glömmer är just skelettet med! hur man är byggd! Låter som cartman: I’m not fat, I have big bones…
      jag har nästa exakt samma mått som tjejen på bilden, men mina höften är liite större och midjan liite mindre…TROR JAG! jag får la ta kort och kolla haha!
      Men ja, kroppen är fascinerande! Och bedragande ;)

  11. Oh shit! Min uppfattning om mig själv är nog helt åt fanders! För vi är lika gamla, lika långa och det skiljer bara något kilo oss emellan men i ”min värld” så är jag dubbelt så stor! Du är ju jättefin!

  12. 14 tempelgudinnan

    du är verkligen jättefin! Vet inte varför, men din kropp ser så glad ut på nått vis. Det är attraktivt! Tycker du ser kvinnlig och helt normalviktig ut! BMI=sucks. Jättefina underkläder också! Det förstärker det fina. Håller med om att din magen är väldigt söt och fin. Sträck på dig och njut!

  13. 15 Lasse

    Du är jättefin hela Du, fastnade framför allt för Dina välformade axlar och händer!
    Lycka till i livet!



