.

04Jul10

25 år
162 cm
52 kg
BMI 19.8

Är lagom nöjd med min kropp men har nog ”bantat” hela livet som så många andra. Tänkt på vad man borde och inte borde äta hela tiden.



18 Responses to “.”

  1. 1 Elin

    snygga skinkor! jättefin kropp. du kommer få många positiva kommentarer. kram

  2. 2 kackerlacka

    Du har en jättefin kropp. Lagom tänk kring mat och rörelse är väl bra men inte det där generella ”bantandet”! Gött att du är nöjd!

  3. 3 Fredrik

    Vilken fantastiskt vacker kropp du har.
    Och som Elin säger, väldigt fin rumpa-

  4. 4 K

    Helt otroligt fin kropp! Skönt att du är nöjd, men hoppas att du kan släppa tankarna på mat och borden – livet blir så mycket roligare utan sånt!

  5. 5 Anonym

    Wow! Helt underbart fin kropp! :)

  6. 6 Carro

    Åh om man ändå hade din kropp!

  7. 7 Lasse

    Du är vacker från topp till tå, ett helt underbart axelparti och så sitter Du på en högklassig bakdel!
    Grattis till en finfin kropp, men var inte rädd för att ta för Dig av livets goda!

  8. 8 Jen

    Jag tycker du är ett superexempel på hur bra underkläder kan framhäva ens vackra delar! Dina trosor är ju toppen till dina former! Alla borde få hjälp att hitta de perfekta trosorna! :D (själv är jag galet kär i mina half hipsters som framhäver min lilla rumpa så den ser go ut :) )

  9. 9 cecilia

    väldigt fina nyckelben!

  10. 10 Elin2

    ser smal och slank ut! fina höfter och axelparti och ben!!

  11. Du ser mycket bra ut. Hålla en balans i motion och mat är kanske lösningen i längden i stället för bantning.

  12. 12 tempelgudinnan

    superfin!! Jättekvinnlig och tokigt vacker, framför allt ryggen, nacken, svanken och nyckelbenen och rumpan! Supersnygga trosor också ! :-) NJUT!

  13. Superfina ben tycker jag! Särskilt vaderna och knävecken.

  14. 14 Louise

    oj! du har en helt underbar kropp!!!

  15. väldigt fin kropp. du och jag är lika långa, men jag väger ca 7kg mindre, ändå tycker jag att du ser mycket smalare ut!

  16. 16 sandra

    snygga och vältränade ben, as snygg rumpa också, ser jätte fast och fin ut. var. nöjd. :)

  17. 17 Johanna

    Wow läskigt, vi har exakt samma längd och exakt samma vikt, enda skillnaden är att du har snyggare kropp! *avundsjuk*

  18. snygg!!



