.

06Jul10

20 år
159 cm
60 kg
BMI: 23



33 Responses to “.”

  1. 1 Josefin

    Snacka om timglasfigur och vilka boobs! Så otroligt vacker och får mig att tänka på überläckra classic pinuppor och rockabilly. Jag blir alldeles grön av avund!

  2. 2 lillnettan

    Wooow, jag skulle såå gärna vilja ha en sådan här kropp. Nätta axlar som går över i jättesmal midja som buktar ut i fina höfter och lår – perfekt timglasfigur. Som Josefin säger, en klassisk pinupp-kropp.

  3. 3 Helen

    Ungefär så jag med ser ut=) Jag är 159cm och väger mellan 55-56kg.

  4. 4 Lasse

    Du är så vackert formad så jag nästan tappar andan!
    Var rädd om Din så oerhört snygga kropp – den är oemotståndligt fin!

  5. 5 e

    åååh!!! snygg kropp, skulle kunna döda för denhär timglasformen.. stora bröst & mycke höfter! var stolt!

  6. 6 stakke

    Ojoj! Vilken drömkropp! Så himla fin!
    Smal midja, kvinnliga former, och utstrålning. Hoppas du är nöjd och stolt över den kroppen!!

  7. 7 emma

    så sjukt snygg!
    alltså jag blir tokig på denna sida, alla är så vackra att jag blir alldeles till mig! :)

    • Haha, ja jag håller med. En dag så skall jag också. men även om jag är nöjd då drar jag mig lite för det ändå, undrar varför det är så.

  8. 9 tempelgudinnan

    WOW!!!! :-O OM jag kunde säga wow med ännu större bokstäver så skulle jag göra det. Du är ju tokigt snygg ju! Vilka former,midjan är otrolig och du ser så kvinnlig och superfin ut! Var stolt och glad!! Skitsnygga trosor också, som nog lyfter fram skönheten ännu mer.

  9. Grymt fin! :3 Du ser så mjuk ut. Be proud! ^^

  10. 11 cecilia

    ÅH. fin kropp!

  11. Otroligt fin kropp :D

  12. 13 Sara

    Åh va fin du är!

  13. 14 Lene

    Du är ju löjligt snygg!! jisses..!

  14. 15 Elin

    snygga midja och höfter/lår! och axelpartiet och brösten, perfekt helt enkelt! som någon sa, en klassisk timglasform. var nöjd!

  15. 16 Lindy

    OMG! Vilken pingla du är! :D

  16. 17 Oskar

    Oj oj, fucking oj. Här snackar vi snygg kropp! :)

  17. 18 MS

    sjukt snygg midja!

  18. 19 Ellen

    OMG. Snacka om vacker kropp. *dör av avundsjuka*

  19. 20 socker

    FAAAAAAAAAAAAN VAD SNYGG MIDJA! MY GOOOOD

  20. 21 sassa

    sjukt snygga former

  21. 22 Ellix

    Alla har ju redan sagt allt så jag nöjer mig med att tappa hakan och säga WOOOWW!!!

  22. 23 Härskarinna

    Jag kan bara säga WOW!

  23. 24 Lasse

    Dösnygg, vilka läckra trosor. WOW

  24. 25 Wolfman

    En dröm för en fotograf! Hade hittat ett flertal vinklar som gett riktigt snygga kort i S/V. Vackert!

  25. 26 Anna

    Guuuuuud, jag dör vilken snygg midja och snygga höfter!!! AVIS :D

  26. Håller med alla ovanstående. Den midjan hade man kunnat döda för!

  27. 28 På bildet

    Hei!

    Det er meg på bildet. Tusen takk for alle de fine kommentarene! Jeg har gått inn flere ganger i sommer når jeg har følt meg litt dårlig, og alltid blitt i mye bedre humør når jeg leser her.

    Jeg har følt meg litt for stor helt siden barneskolen. Jeg har av en eller annen grunn, alltid vært en som andre har kommentert. ”Tenk så mye større pupper hun har enn deg”, ”veier du over 45 kilo???”, ”du er for tynn”, ”du er for tjukk”, ”du har stygge øyne”. Disse tingene ville jeg ledd av i dag, men da jeg fikk høre det var jeg mye yngre enn nå, og det gjorde det kjempevanskelig for meg å bygge selvtillit i egen kropp. Det ble feil uansett hvordan jeg var. Jeg er begynt å innse at det ikke handler om jeg veier 60 eller 48 (jeg var misfornøyd uansett, og man er ikke for stor når man veier 48), men om hvordan jeg har det med meg selv.

    Nå er jeg 54 kilo, og har bestemt meg for å slutte å bruke tid på å være misfornøyd, jeg har ikke tid til å sette livet på vent mens jeg venter på å bli tynn nok. Jeg får duge som jeg er. : )

    Håper dere klarer norsken. Dere er fine.

    xx

  28. 29 Tove

    VILKEN MIDJA! Alltså wow vilken kropp.

  29. 30 Johanna

    Du är fantastiskt vacker, lyssna inte på någon som säger någonting annat!

  30. 31 My

    Jäklar vilken snygg kropp. Gudomlig midja, fantastiska former.

  31. Alltså. Jag är mållös, helt fantastisk kropp! Seriöst. Vackert!

  32. 33 Samma siffror efter viktnegång

    Hej

    Tack för att du publicerat din bild!! Jag har tappat drygt 20 kg i vikt och har ganska dålig uppfattning om hur jag ser ut i kroppen nu, om jag ortf. är för tjock eller om jag ska vara nöjd. Men då jag, lixom du har ganska mkt titts and ass, och har samma sifror som du så ska jag nog sätta på mig ett par snygga jeans idag och sträcka lite extra på mig :)

    tusen tack du modiga människa…



