Ingegerd

11Jul10



25 Responses to “Ingegerd”

  1. 1 Elin

    vilken modig bild! härligt levnadsglad ser du ut. fint ansikte och hår! =)

  2. Älskar att tofflorna fick vara med! :D Mycket modigt, jag gillar dina axlar jättemycket, och håret sen! =)

  3. 3 Petra

    .. helt underbar bild..! och vilken trygghet i en härlig kvinnokropp!

  4. Hela du utstrålar glädje. Håller med de andra, modig bild och väldigt sexig med lite äldre kvinnor som vågar… härlig kropp

  5. 5 madde.

    ja ni vänner. det är sådär en riktig kropp ska se ut. Åt helvete med alla retuscherade bilder som media målar upp och försöker få oss att tro på bilder om en verklighet som inte finns.
    Fler såna som dig behövs visas upp för det är fanimej sådär en kvinna ser ut med åren.

    du är modig :)

  6. 6 emma

    vilken superhärlig bild! att hänga i trädgården enbart iförd morgontofflor borde man göra varje dag. :)

  7. 7 Josefin

    Så fantastiskt vacker du är!!

  8. Jävlar vad cool du är!

  9. 9 Ellix

    Jag blir så underbart glad av din bild. Hoppas jag blir lika levnadsglad och vacker som du!

  10. 10 Linda

    Vilken modig bild! Så fin du är! :)

  11. Vilka snygga skor du har! :D

  12. Modigt att våga visa brösten och ansiktet samtidigt, det skulle inte jag våga. Du är fin!

  13. 13 sassa

    aw vilka härliga tofflor! :D ser ut som en mysig dam!

  14. 14 Kaia

    Åh så fint!

  15. 15 Lasse

    Hela Du är underbart fin, Ingegerd – från Ditt varma leende till de störtsköna tofflorna!
    Jag blir både glad och varm av att se denna natursköna bild av Dig!

  16. 16 Elin2

    fina bevarade bröst!!

  17. 17 kackerlacka

    Hans & Ingegerd…ett par? Oavsett, en modig, skön och äkta bild. Du ser harmonsik och tillfreds ut. Hejja!

    & tofflorna. Du är så fin!

  18. 18 Sara81

    Du är underbar!

  19. 19 Mea

    Väldigt vacker och otroligt cool!

  20. 20 Petra

    Vacker kropp! du och hans är bäst !

  21. jag blir så jävla glad av att se den här bilden :) den är så vacker.

  22. Du är LJUVLIG!

  23. 23 Jag

    fin!

  24. 24 Kenneth

    En härlig bild.

  25. 25 Eva

    Underbar bild!

    Åh vad du är vacker! Jag blir glad och alldeles varm i kroppen av att titta på den här bilden! Du ser stark och ”jordad” ut.

    Tack!



