.

15Jul10

1,70
84 kg
BMI: 29

Efter att ha fött två stora barn på kort tid är magen som den är, men jag skulle ju inte vilja ha dem ogjorda heller. Försöker bli nöjd med min kropp efter att ha bantat i hela mitt liv, men det är svårt.
Kanske är det här ett steg på vägen?



23 Responses to “.”

  1. 1 Ile

    ser ut att ha en gosig kropp. gosiga bröst! plus för de snygga trosorna!

  2. 2 Hanna

    gud, jag tyckte jättemycket var fint på dig – armar, axlar, nyckelben, bröst, midjan!!, höfterna ^^ sen är jag förtjust i att du har många leverfläckar.

  3. 3 Lotta

    En kropp som jag också kan identifiera mig med. Och håller med om trosorna – skulle också vilja ha sådana!!

  4. 4 hurryville

    Jag har också bantat nästan hela mitt vuxna liv. Och har precis bestämt mig för att sluta. Är lika lång och väger lika mycket som du. Tycker jag kan få vara som jag är nu. Huvudsaken är att jag får må bra. Jag tränar mycket och det mår jag bra av så nu får det vara färdigplågat. Tycker du är jättemodig som skickar in bild…jag går o fegar här hemma.

  5. 5 Man 32

    Du har en jättefin kropp, var stolt över den.

  6. 6 Julia

    Jag tycker du är jätte jätte fin!!!! Otroligt kvinnlig med dina vackra kurvor och ja….helt enkelt…skitsnygg! Vi har rätt lika mått du och jag och jag har också fött stora barn (dock 2 mer än dig) och jag tycker att graviditeter absolut bidrar till kvinnligheten. Du har en kropp du verkligen kan vara stolt över!

  7. 7 Nene

    Gud va fin kropp. Har inte fött några barn och önskade att jag såg ut som dig!!

  8. 8 Lene

    Jag tycker som de andra – du är skitfin. Du borde ta ett nytt kort och visa HELA din vackra kropp. Jag har precis som du bantat hela mitt liv och jag är nu 31 år. Jag har haft anorexi, bulimi, varit träningberoende och allt däremellan. Idag är jag 163 cm lång och väger 80 kr. Ska väl sätta in en bild här någondag men fegar lite till (kom precis ur ett hemskt förhållande som får mig att känna mig fruktansvärt ful – men det är kanske då man ska sätta in en bild??)

    Kram /Lene

  9. 9 Mandy

    När jag läste texten så trodde jag först det handlade om min mor. Hon är exakt likadan.. Fött två stora barn under en kort tid (ink. mig då), bantat hela livet och är aldrig nöjd. Tyvärr så har det påverkat mig, så jag är ju inte heller nöjd.. Men jag tycker min mor är felfri och du likaså. Ni borde vara jättenöjda!

  10. 10 sassa

    fina bröst :D

  11. 11 Lasse

    Grattis till en underbart vacker kropp – axlar, mage, bröst, you name it – och trosorna är ju helt bedårande! Wow!

  12. 12 Joanna

    Jag önskar att jag hade din mage, efter-graviditeten-magar är såå vackert! Då vet man att du är mor till underbara barn. Jag hoppas jag också får en en dag :)

    Var nöjd med dig själv du är supervacker!

  13. 13 Lasse

    du är naturligt snygg, tänk inget annat. Grattis till barnen, det är livet,

  14. 14 elsa

    Shiet vilka snygga bröst!

  15. 15 Tjejen på bilden

    Åh tack så jättemycket för alla kommentarer! De gör mig så glad.

  16. 16 Emma

    du har en helt underbart vacker kropp.

  17. 17 linäa

    vad fin kropp :) och vilken supermidja!! Hade min kropp sett ut sådär efter två graviditeter hade jag varit mer än nöjd :)

  18. 18 tempelgudinnan

    skulle kunna ”döda” för att ha sådär supergossiga och fina bröst! Hela du är vacker, superkvinnlig och fin! Dina leverfläckar var verkligen som en prick över ett i, de var så väldigt vackra!

  19. 19 Alex

    Åh, snälla, var nöjd och snäll mot dig och din kropp.

    När jag ser kvinnor med russinmage är det första jag tänker ”hon har varit gravid, vad fint” ingen utseendevärdering i det. Den har gjort nåt fantastiskt, det får man förlåta den för. Visst, det är fint med en slät mage med, men det här stör ju inte heller tycker jag.

    Sen har du fantastisk hy, och tjusiga bröst och grymma nyckelben, sånt som jag tycker är snyggt.

  20. 20 Sara

    Jag tycker att du ser så mysig och gosig ut. Påminner om min mamma som är så len så len.

  21. Du är otroligt fin. Att ha en ”ny” mage efter graviditet är något man ska bära som en medalj.

  22. 22 Bell

    Jag kan identifiera mig med dig.
    Jag hatar att se min egna kropp efter förlossning på en jätte stor bebis, men du var otroligt vacker.

  23. 23 Jolle

    Vilka underbara höfter!



