.

17Jul10

19 år
163 cm
67 kg
BMI: 25.2

Jag hittade ingen med mina mått, så jag bestämde mig för att lägga upp en egen bild och se om någon känner igen sig. Efter att ha gått krokikurs ser jag på min kropp lite mer objektivt, och jag har också upptäckt vad glad jag blir av att få se olika kroppstyper. Hoppas fler vågar lägga upp bilder på sig själva!



23 Responses to “.”

  1. 1 sassa

    du ser ut att väga mindre än så o.O’
    eller vara längre.
    aja, fin iaf!

  2. Du är helt sjukt vacker!

  3. 3 emma

    så sjukt snygg rumpa! :)

  4. Härlig kropp, väldigt äkta och genuin. Håller med Emma, den där rumpan går inte av för hackor!

  5. 5 heltgalen

    förutom din gosiga rumpa ser vi nog nästan likadana ut.
    jag är 1.63 i längd och vet inte riktigt vad jag väger men sist jag vägde hade jag gått ner från 74 kilo till 68. sen dess tvärvägrar jag vågar. jag ska skicka in en bild eller två

  6. 6 Jasmine

    Äntligen hittat min kropp, förutom brösten, kombinerat med rätt mått. Tror jag iallafall, har så dålig koll på hur jag egentligen ser ut. Tack <3

  7. 7 madelene

    Tycker också att din rumpa ser helt galet fin ut. Vacker figur.

  8. 8 Joanna

    Du är jättefin, riktigt snygg rumpa! :)

  9. 9 Ellix

    vilka underbara former. DU är jättefin!!

  10. 10 Linda

    Sjukt fina former alltså… Du borde vara mycket nöjd! Vacker kropp.

  11. 11 Jen

    kan jag få din rumpa?? :)

  12. 12 Lasse

    Helt fantastiskt vacker på alla sätt – jag kan inte se mig mätt på dessa Dina ljuva former, och vilken sensationellt snygg rumpa Du har!

  13. 13 Lotta

    Jag skulle döda för en rumpa som din! Sjukt sexig. Hade jag haft en sån rumpa hade jag bara gått omkring i slimmade nederdelar för att verkligen visa upp den. Jag älskar att måla och din kropp har en helt fantastisk siluett som säkert glädjer många av de som du står modell för. Vacker!

  14. 14 Maths

    Du är så vacker, på alla sätt och vis.

  15. 15 Kajsa (på bilden)

    Tack så hemskt mycket för alla fina kommentarer! :D Det märks så tydligt på den här sidan att de flesta kan se något vackert i alla sorters kroppar, och det är skönt att bara se positiva kommentarer under alla bilder -på tok för lite komplimanger på internet i övrigt..

    Och, jag är numera väldigt stolt över min rumpa ^^

  16. 16 tempelgudinnan

    väldigt, väldigt vacker kvinnokropp! Mjuk, former och helt enkelt supervacker! Skulle också kunna döda för en rumpa som din! :-) Eller, ja inte döda, men.. ja, du fattar!

  17. Coolt, du har samma mått som mig :-)

  18. Wow, det är väldigt mycket kroki över den här bilden indeed – konstnärligt fotograferat eller bara en avslappnad självmedvetenhet om hur vacker en kropp är när den är sig själv? Allt jag ser är rena former och linjer, det är fantastiskt. Färgerna bidrar till att göra en tavla av fotot.

  19. 19 Lova

    Du är jättevacker!

  20. Äntligen en med samma mått som mig, men jag får säga att vi ser helt olika ut!

  21. 21 Po

    Jätte fina proportioner du har på din kropp, allt e ju lagomt. Å då menar jag bara positivt!
    Sen så ett plus till dig att du lägger ut din bild helt utan kläder, bilden blir så naturlig.

  22. 22 Sandra

    Jag är också 163 cm, och vägde länge 68 kg, fast idag visade vågen 71. Känns skönt att någon är ungefär som jag, känner igen mina lår på din bild, men i övrigt är jag nog mer kurvig…

  23. 23 D

    Jag ser ganska precis ut som du! Dock är jag kortare – 153 cm (väger 57 kg). Men kroppstypen är i princip exakt likadan :)



