Anki

19Jul10

27 år
177 cm
84kg
Det er vel BMI på 26 tror jag.

När jag var ung var jag tynn med stora bryst. Och fikk en sjokk da jag upptekte at vuksne menn kunde ha sexuella fantasier om mig. Jag blev bland annat sexuelt trakaserad av min sjef som var 70 år!
Nu har jag min första pojkvenn/sambo. Förr ville jag inte bli i hop med nån. Jag kunnde aldrig va säker på at han ville bli i hop med meg för mig och inte för at jag var ansed snygg.
Jag jobbade hårt med at gå upp i vikt. Nu saknar jag den makt jag hadde som tynn. Jag kunnde gjöra precis som jag ville. Och ingen misstenkte mig någon gång för att inte ta hand om mig selv, som läkare och tandläkare till exempel. Jag kände mig friare då, men är mer nöyd nu! :)

Jag är norska som bor i Sverige, så jag hoppas ni står ut med min dårliga svenska :)



18 Responses to “Anki”

  1. 1 Elin

    Haerlig kropp! Feminin. vackert!

  2. 2 sassa

    asfin!!

  3. 3 Tess

    Kan verkligen relatera.. Som 13åring började jag få alldeles för mkt oönskad uppmärksamhet från män i 40+-åldern. Men du är rätt lik mig i formen.. jag ska också våga en dag! För du är jättefin!! :)
    @}-;–

  4. 4 Hannah

    Vacker!

  5. 5 Anders

    Gripande berättelse
    underbart fin kropp, ar stolt

  6. 6 Man 32

    Du är verkligen fin.

  7. 7 emma

    det ser ut som att du trivs med din kropp och det är den mest attraktiva känsla någon kan utstråla tycker jag. härligt!

  8. 8 m

    Klokt och insiktsfullt.

  9. 9 Elin2

    fina bröst!

  10. 10 Lasse

    Av texten och bilden förstår jag att Du är lika vacker och fin inuti som utanpå, Anki!
    Fortsätt att vara den fantastiska människa Du verkar vara, fina Du!

  11. 11 Anki

    Tusen tack for de fine kommentarerna!
    Det är verklig en upplevelse att se sig själv på detta sättet! Dere som inte har skickat in bild ennå, det är absolut värt det!

  12. 12 dj

    jättefin! Din bild är jättevacker, skulle vilja måla av den.

  13. 13 Lotta

    Vi har samma kroppstyp och jag har gått igenom år av bestraffning (pendlat mellan 20-30 i bmi) av min kropp tills nu när jag väger ungefär som du och faktiskt är skitnöjd! Härligt att se dina mått och dina former. Jag trivs med min kropp och det är skönt att läsa att du också trivs. U go girl!

  14. 14 Ellix

    Vilka vackra bröst och för övrigt så ser hela din kropp ut att vara snygg och proportionerlig.

  15. 15 tempelgudinnan

    tack för din bild och din text! Din text var tankeväckande och sa mig mycket! Och jag tycker du är kalasfin! Verkligen supervacker! Det var ett vackert foto också, som visade dig på ett mänskligt och fint vis.

  16. 16 solig

    inspirerande historia om att välja själv. och du är voluptiös men med integritet, kan det bli bättre? ;)

  17. 17 kackerlacka

    Åh, vilken fin bild. Du är fin & texten, ja jag förstår dig och är glad för att du känner dig nöjdare nu,

  18. 18 kramgoteddybjörn

    fin kropp värt o se mer av dej i andra vinklar



