.

21Jul10

17 år
157 cm
59 kg
BMI: 23



11 Responses to “.”

  1. Söt mage ;)

  2. 2 Exceed

    Fantastisk snygg!

  3. 3 Lasse

    Du är jättefin, söta underkläder – helt ljuvliga former!
    Var rädd om Dig – Du ska räcka länge!

  4. 4 Roggan

    Mycket fin kropp, magen specielt. Även om jag inte är så glad för navelpiercingar. Härlig rumpa

  5. Riktigt fin kropp! Jag gillar verkligen din mage! Och superfina underkläder också. =)

  6. 6 Matte

    Du är jättevacker.
    Vilken kropp den ska du ta väl hand om.

  7. Drömkropp !

  8. 8 C

    Även om jag är några år äldre än dig så har vi ungefär samma längd och vikt. Och det är helt galet hur snygg du är. Själv är jag inte nöjd med min mage, men din är fin. Och då är vi ändå lika i längd och vikt. Konstigt det där, att man inte ska vara nöjd med sig själv.

    Ta hand om dig!

  9. 9 Johanna

    Åh jag älskar din kropp! Det hoppas jag att du själv också gör :)

  10. 10 Anna

    Najs, de är en sån här kropp jag själv längtar efter :)

  11. 11 My

    Verkligen fin! Du ser mjuk ut och har fina kroppslinjer.



