Erik

23Jul10

När man kommit över 50-strecket så behöver man inte tänka på kroppsideal och det är skönt! 180 cm och 82 kg trivs jag med.



5 Responses to “Erik”

  1. Hade nog aldrig gissat på 50! Härligt med alla åldrar och typer – och snygga ben! Och händer.

  2. 2 Elin2

    modigt med helnaket!

  3. 3 Stefan S

    För satan, gubbe! Så djävla schysst kropp. Jag är 43 bast och ligger i lä när jag ser detta! Jag böjer nacken och bugar. Stolt och stark, skål och tack!
    mvh. Stefan

  4. Du ser ut precis som min man! Var tvungen fråga honom om det var han som lagt in en bild… ;) Han har ungefär samma mått och är 54 år. Det jag gillar bäst (partiet ovanför höfterna) är det han gillar minst och försöker springa bort, till ingen som helst nytta. Det sitter där det sitter, till min stora glädje. :)

  5. 5 LoveLee

    Vilken härlig kropp och härlig inställning! :D



